וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחייו: קשר נבחרת שבדיה מונשם לאחר שהתמוטט בביתו

כריסטופר אולסון בן ה-28, שחקנה של מיטיולנד הדנית, מונשם בשבוע האחרון כשעל פי הדיווחים מדובר בחיידק אלים שתקף את מוחו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

דאגה גדולה בשבדיה לחייו של כריסטופר אולסון, קשר הנבחרת בן ה-28 שנמצא בטיפול נמרץ לאחר שהתמוטט בביתו. אולסון לא מסוגל לנשום באופן עצמאי ומחובר כעת למכונת הנשמה, כאשר לא ברור עדיין מה בדיוק הוביל להתמוטטות וההערכה כי מדובר בחיידק אלים שתקף את המוח.

ההתאחדות השבדית פרסמה היום (שלישי) הצהרה לתקשורת ובה נכתב: "הבוקר קיבלנו את הבשורה הנוראה באשר למחלה הפתאומית של כריסטופר אולסון, והוא נמצא כעת בבית החולים ומחובר למכונת הנשמה. כל משפחת הכדורגל השבדית חושבת עליך ומקווה שתוכל להתאושש בקרוב. מחשבותינו גם עם משפחתו ויקיריו בשעה הקשה הזו".

מיטיולנד הדנית, בה משחק הקשר, הבהירה כי האירוע התרחש בשבוע שעבר: "הוא איבד את הכרתו בביתו ביום שלישי, 20 בפברואר והועבר לבית החולים האוניברסיטאי של ארהוס, שם הוא מאושפז".

מיקולה שפרנקו שחקן נבחרת אוקראינה לפני כריסטופר אולסון שחקן נבחרת שבדיה מול. רויטרס
כריסטופר אולסון, מימין, במדי נבחרת שבדיה/רויטרס

אולסון נולד בנורשפינג בשבדיה ושיחק בילדותו בקבוצה של העיר, עד שעבר בגיל 16 לאקדמיה של ארסנל בעקבות מסע שכנועים שכלל גם את ארסן ונגר. הוא שיחק עם הקבוצה הבוגרת של ארסנל במסע הקיץ במזרח הרחוק ב-2013 וערך בכורה בגביע הליגה בספטמבר של אותה עונה מול ווסט ברומיץ', לרשתה כבש בדו-קרב פנדלים. לאחר מכן הושאל למיטיולנד שגם רכשה אותו וזכתה איתו באליפות, ב-2017 חזר לשבדיה כדי לשחק בא.י.ק סולנה ומשם המשיך לקרסנודאר הרוסית, אנדרלכט הבלגית וב-2022 שב למיטיולנד.

הקשר שיחק בכל הנבחרות הצעירות של שבדיה וב-2017 ערך את הבכורה במדי הנבחרת הבוגרת, בה רשם 47 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully