וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעה של 3.2 מיליון יורו: הרכש הנוצץ של ארלינג הולאנד

כוכב העל החליט להתחדש ב"רכב העל" האקסקלוסיבי של מרצדס AMG One, המצויד בחמישה מנועי פורמולה 1 ומגיע ל-352 קמ"ש, ומצא דרך ייחודית לרכוש אותו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על בורנמות'/ספורט1

ארלינג הולאנד זכה בעונה שעברה בכל התארים עם מנצ'סטר סיטי, קיבל גם את נעל הזהב ונבחר לשחקן השנה של אופ"א, אבל כל זה לא מספיק. החלוץ הנורבגי המצוין הוא חובב מכוניות ידוע ועל פי הדיווחים בנורבגיה, הוא חובר לחבר ילדותו אולה ארבטאג כדי לרכוש את רכב העל הגרמני של מרצדס: AMG One. העלות: 3.2 מיליון יורו.

מדובר ברכב האקסקלוסיבי ביותר בעולם, כאשר מרצדס מתכננת לייצר רק 275 יחידות שלו. מדובר ברכב שמצויד בחמישה מנועי פורמולה 1 שמעניקים לו עוצמה של 1,063 כוח סוס ומאיץ מ-0 ל-200 קמ"ש תוך שבע שניות בלבד. הוא יכול להגיע גם ל-300 קמ"ש תוך 15.6 שניות, כשמהירות השיא היא 352 קמ"ש.

הולאנד, שנרכש מבורוסיה דורטמונד תמורת 75 מיליון יורו בקיץ 2022, מרוויח כמעט 23 מיליון יורו לעונה במנצ'סטר סיטי ובערך 439 אלף יורו מדי שבוע, כך שכסף לא ממש חסר לו. הוא בכל זאת החליט לבצע את הרכישה יחד עם חבר הילדות שהוא המייסד של חברת ההשקעות HiTecVision והשניים צפויים לקבל את הרכב בתקופה הקרובה.

בחנייה של הולאנד אפשר למצוא עוד כמה רכבי יוקרה. למשל רולס רויס Cullinan SUV המוערך בכ-350 אלף יורו, אאודי RS6 אוונט וריינג' רובר ספורט המוערכים בכ-120 אלף יורו ועוד מרצדס, AMG GLE בשווי של 105 אלף יורו.

הולאנד בן ה-23 הוא מלך שערי הליגה האנגלית גם העונה עם 17 כיבושים עד כה (אחרי 36 בעונה שעברה) ועוד חמישה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully