וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פתח תקוה מחמיאים למחליפים ומרוצים מהאופי שגילו השחקנים

המלאבסים מרוצים מהנקודה שחילצו נגד מכבי בני ריינה, הראשונה שלקו בעידן בני לם. רם לוי שנפגע באפו בספק לגביע המדינה נגד בני יהודה ביום חמישי

תקציר: בני ריינה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה חזרה אמש (שני) עם נקודה יקרה ממשחק התיקו 1:1 נגד מכבי בני ריינה. מצבם של הכחולים-לבנים ממשיך להיות קשה, אבל בזכות הנקודה שהושגה הצטמצם הפער מחוף המבטחים לחמש נקודות בלבד. לשחקנים של בני לם, שהשיג אתמול את הנקודה הראשונה מאז שמונה, אין יותר מדי זמן למנוחה וכבר ביום חמישי הקרוב מחכה לקבוצה משחק נגד בני יהודה במסגרת גביע המדינה.

בקבוצה ניסו להתעודד מהתיקו, בעיקר לאור העובדה שהקבוצה ידעה לגלות אופי ולהשוות בדקות הסיום. שחקני פתח תקוה לא נשברו והצליחו לחזור מפיגור, משער שהושג משיתוף פעולה של שני המחליפים, פורצ'ן באסי שכבש וחמזה שיבלי המבשל שזכו למילים טובות מאנשי המועדון. הבלם רם לוי, שנפגע באפו במהלך המשחק, טופל בסיום והיום תיערך הערכת מצב נוספת לחומרת הפציעה. לוי דימם מאפו בעקבות הפגיעה נמצא בספק למשחק הגביע ביום חמישי.

רם לוי הפועל פתח תקוה לצד שלומי אזולאי מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
בספק לגביע בעקבות הפגיעה. רם לוי על הדשא/מאור אלקסלסי

נועלת הטבלה חסרה אמש את השוער עומר כץ, שנפצע בכתפו וצפוי להיעדרות של מספר ימים נוספים, כאשר הוא צפוי להחמיץ את המשחק בגביע והוא גם בספק למשחק הבית הקרוב ביגה נגד הפועל תל אביב. גם החלוץ שובל גוזלן שאובחן עם קרע קטן בשריר המפשעה, צפוי להיעדר מהמשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully