וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי בריאיון: "מכבי חיפה מתגעגעת אליי ואני אליה"

לפני חצי גמר הגביע ההולנדי (21:00, ספורט3), הקשר דיבר בפתיחות: "עברו עליי שבועות משוגעים. הראש שלי בניימיכן, אבל גם בישראל. בחיפה יש ציור קיר שלי ברחוב, רואים בי כוכב על"

מחצית: מכבי חיפה מובילה 0:5 בי"א על מ.ס. אשדוד, רביעייה לפיירו/ספורט1

צ'ארון שרי חזר לליגה ההולנדית אחרי שנדד בשנים האחרונות והשתקע במכבי חיפה שאותה להוביל להישגים ולתארים, אבל בעקבות סיבות משפחתיות נאלץ לעזוב את הירוקים ולשוב למולדתו לפחות לחודשים הקרובים. מאז שחתם ביניימיכן הוא הברומטר שלה, בשישה משחקים גם כבש פעמיים ובישל ובזכותו במועדון מפנטזים על זכייה בגביע. הערב (21:00, ספורט3) הוא וחבריו יפגשו את קאמבור מליגת המשנה בתקווה להעפיל למשחק על התואר.

בריאיון נרחב שהעניק שרי בהולנד לקראת המשחק, אמר: "זה יכול להיות מאוד מיוחד אם נעפיל לגביע אחרי חודש שאני פה. זו זכות גדולה ודבר שלא קורה הרבה. אין ספק שעברו עליי כמה שבועות משוגעים".

צ'ארון שרי, שחקן ניימיכן. Broer van den Boom/BSR Agency, GettyImages
"מתגעגעים אליי ואני אליהם". שרי/GettyImages, Broer van den Boom/BSR Agency

כששרי בן ה-35 אומר "שבועות משוגעים", הוא כמובן מתייחס בעיקר לעזיבת מכבי חיפה בעקבות מחלת בנו, מבהיר שאין קשר למלחמה. "הייתי עם המשפחה בהולנד בסיום העונה שעברה ואז החלו בעיות. הבן שלי עבר בדיקות והתבקשנו להישאר במדינה ולא לעזוב - לכן, לא יכולנו לקחת אותו איתנו בחזרה לישראל. אשתי והילדים נשארו ואני חזרתי למכבי חיפה. לכן היה לי חשוב לחזור לשחק בהולנד לפחות זמנית, כדי שאוכל לחזור לשחק כדורגל משוחרר. אנחנו עדיין לא יודעים ממה הוא סובל, אבל הוא בסדר כרגע".

בהולנד, איך לא, גם שאלו אותו על המפגשים עם מסי ואמבפה בליגת האלופות. "בישראל אני סוג של כוכב על", הוא צוחק, "בישראל אני לא יכול ללכת ברחוב, יש ציור קיר שלי ושל שחקנים אחרים בעיר. הם מאוד מתגעגעים אליי במכבי חיפה ואני מתגעגע אליהם. כל השחקנים במכבי חיפה הם כמו הילדים שלי - הראש שלי בניימיכן, אבל גם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully