וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה בדעיכה? ציון הדרך המדהים של ליאו מסי באינסטגרם

הכוכב האגדי חצה את רף ה-500 מיליון העוקבים ברשת החברתית הפופולארית והוא שני רק לרונאלדו, לו יש מעל 600 מיליון. ומי במקום השלישי?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

הקריירה של ליאו מסי, תרצו או לא, נמצאת בדעיכה. הכוכב האגדי אומנם זכה במונדיאל, אבל עזב את אירופה וכעת משחק באינטר מיאמי בליגת ה-MLS, ליגה שדי רחוקה מאור הזרקורים וכמובן גם רחוקה ברמתה מהליגות הבכירות של אירופה. אלא שבכל מה שקשור לפופולאריות של האיש, זו ממש לא דעכה, אלא להיפך.

מסי רשם ציון דרך מרשים כשצבר לא פחות מ-500 מיליון עוקבים באינסטגרם. מסי עדיין רחוק מהשיאן והצ'ילבה שלו, כריסטיאנו רונאלדו שנמצא בגאון במקום הראשון עם לא פחות מ-622 מיליון עוקבים, אך הוא התבסס במקום השני כאשר שני הכדורגלנים האגדיים שולטים גם ברשת החברתית הפופולארית.

הפופולאריות שלו רק נוסקת. מסי חוגג יום הולדת לאנטונלה

עד כמה השניים האלו שולטים? ובכן, במקום השלישי נמצאת הזמרת סלינה גומז עם 429 מיליון עוקבים "בלבד". קיילי ג'נר מדורגת רביעית עם 400 מיליון עוקבים וכוכב הקולנוע האמריקאי דוויין "דה רוק" ג'ונסון סוגר את הטופ 5 עם 397 מיליון עוקבים.

על פי האתר "ספורטיקו" מסי נעקב כעת על ידי לא פחות מ-20 אחוז מ-2.5 מיליארד משתמשים פעילים באינסטגרם ויש לו יותר עוקבים מכל שחקני ה-NFL ביחד. אגב, לרונאלדו אומנם יש יותר עוקבים ממסי, אך הארגנטינאי עדיין מחזיק בשיא של הפוסט הכי פופולארי אי פעם, כאשר תמונתו עם הגביע העולמי מקטאר גרפה יותר מ-56 מיליון לייקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully