וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטליאספור במשבר: "שחררנו את יחזקאל, השחקן הכי טוב שלנו"

מתגעגעים לישראלי? קבוצתו של רמזי ספורי עם ניצחון בודד מאז שהקשר נזרק בעקבות מחווה לחטופים בעזה, המאמן תירץ: "היו צריכים לעזור לנו לצרף שחקן במקומו"

תקציר: אנטליאספור - טרבזונספור 1:1 (שער של שגיב יחזקאל)/ספורט1

יותר מחודש מאז ששגיב יחזקאל נזרק מאנטליאספור בעקבות המחווה שלו לציון מאה ימים של החטופים הישראלים בשבי חמאס בעזה, הקבוצה נקלעה למשבר. אם בשלושת המשחקים הראשונים בלעדיו היא עוד ניצחה את סיבאספור וסיימה בשתי תוצאות תיקו, מאז הגיעו ארבעה הפסדים ותיקו ביתי מול נועלת הטבלה איסטנבולספור, שחזרה מפיגור כפול והשוותה בדקה ה-90+7.

השבוע הפסידה אנטליאספור לגלאטסראיי החזקה, משחק בו רמזי ספורי עלה מהספסל ולא הצליח להושיע. בסיום, כאשר המאמן סרג'ן יאלצ'ין התבקש לנסות להסביר את השבועות הלא פשוטים שעוברים על הקבוצה ואמר: "שיחקנו טוב היום, הרמה שלנו ברורה. שחררנו את שגיב יחזקאל שהיה שחקן משמעותי בסגל, למעשה השחקן הכי טוב שלנו ששוחרר בגלל שנגע בנקודות רגישות לעם הטורקי. לא היינו יכולים לצרף שחקן אחר במקומו, ואני חושב שהיו צריכים לעזור לנו בכך שיאפשרו לנו להחתים שחקן (אחרי חלון ההעברות שנסגר). בשורה התחתונה חסר לנו שחקן בצד ימין וזו בעיה".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
"השחקן הכי טוב שלנו". שגיב יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

אתמול התייחס לנושא גם נשיא אנטליאספור סינאן בוזטפה שאמר לרשת NTV: "ההודעה של בשאקשהיר (בנוגע לעדן קארצב) הייתה הרבה יותר מקצועית משלנו. הם הודיעו ש'עדיף שהשחקן יעבור לחו"ל'. שני המקרים זהים, אבל המועדונים התנסחו אחרת. הבעיה הייתה שהוצאנו הודעות דרך עמודי המועדון ברשתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully