וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מאמינים: "מגיע לנו לסיים את העונה בפלייאוף העליון"

בקבוצה מאוכזבים מהתיקו מול הפועל פתח תקוה, אבל שומרים על אופטימיות: "מתחילת העונה אנחנו בחלק העליון של הטבלה ורוצים לסיים שם"

תקציר: בני ריינה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי בני ריינה, סיימה אמש בתיקו 1:1 את משחקה הביתי נגד הפועל פתח תקוה ואיבדה שתי נקודות יקרות בקרב הצמוד על הכרטיס לפלייאוף העליון. ריינה קצת נעצרה בשבועות האחרונים ורשמה רק ניצחון אחד בששת משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל היא עדיין מחזיקה במקום השישי ונמצאת חזק בתמונת הסיכויים.

שלושה מחזורים בלבד, נותרו לסיום הליגה הסדירה ולריינה נשארו משחקים שעל הנייר נראים קשים, כאשר במחזור הקרוב היא תתארח אצל הפועל ירושלים, אחר כך תארח בביתה את האלופה מכבי חיפה ותסיים את הליגה בחוץ, בדרבי המגזר נגד בני סכנין בדוחא, במשחק שעשוי להיות קרב ראש בראש על הכרטיס לשישייה הראשונה.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
משוכנע שהיו צריכים לנצח את המשחק. מימר/מאור אלקסלסי

בריינה הגדירו בצורה ברורה מאוד שהמטרה המרכזית של הקבוצה העונה היא לשרוד בליגת העל ולהבטיח את ההישארות מוקדם ככל הניתן. כמובן שבסיטואציה שנוצרה, אם ריינה תהיה בסופו של דבר בפלייאוף התחתון, זו תהיה אכזבה עצומה עבור כל המועדון, אם כי מאחורי הקלעים מאמינים שהמשימה להיות בין שש הראשונות, עדיין אפשרית ובהישג יד. "חבל שאנחנו עושים לעצמנו את החיים קשים", אמרו במועדון אחרי התיקו המאכזב אמש. "אם לומר את האמת, מתחילת הליגה אנחנו בחלק העליון ומגיע לנו לסיים את העונה בפלייאוף העליון. נעשה הכל כדי שנהיה תלויים רק בעצמנו ולא נצטרך להיות תלויים בתוצאות האחרות".

לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל ירושלים, ישוב הבלם נמניה ליוביסבלייביץ' להרכב, אחרי שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully