וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מתכנן רוטציות, בונדוסו וקארצב בתמונת ההרכב ליפו

27.2.2024 / 7:45

מאמן מכבי תל אביב לא מזלזל בגביע וביריבה, אך ייתן דקות לשחקנים שמשחקים פחות בליגה. קין: "רוב חיי שיחקתי באנגליה, אני יודע אילו הפתעות יכולות להיות במפעל הזה". גיל יצחק וניב זריהן מפנטזים על הפתעה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

אחרי שני הניצחונות הרצופים בליגה, במכבי תל אביב מצפים מהשחקנים לייצר ניצחון שלישי מחר (רביעי) מול מכבי יפו בשמינית גמר גביע המדינה ולא להסתבך מול אחת הקבוצות הטובות של הליגה הלאומית. רובי קין אמור לדעת מצוין עד כמה הגביע הוא מפעל שטומן בחובו סכנה, וכך הוא גם אמר לקראת המשחק מחר. "רוב חיי שיחקתי באנגליה ואני יודע היטב אילו הפתעות יכולות להיות בגביע. כשאתה משחק נגד קבוצה מליגת המשנה ובמיוחד כשמדובר בקבוצה טובה כמו מכבי יפו, אתה צריך להיות מרוכז ודרוך כי להם אין מה להפסיד", אמר קין.

מאמן מכבי תל אביב צפוי לערוך רוטציה ולעלות עם כמה שחקנים שלא מקבלים אצלו יותר מדי דקות. קיקו בונדוסו אמור לפתוח וכך גם יונתן כהן ועדן קארצב. אפילו דניאל טננבאום עשוי להתייצב בין הקורות. מי שיחסרו מחר הם רז שלמה ויונס מלדה הפצועים. גם דן ביטון בספק גדול להתלבש.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אבישי כהן, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עדן קארצב, דור פרץ, קיקו בונדוסו, יונתן כהן, אושר דוידה, דור תורג'מן.

שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו. אריאל שלום
יקבל צ'אנס נדיר ב-11? בונדוסו/אריאל שלום

במכבי יפו מנגד מאוד מעודדים אחרי הניצחון הנהדר שלהם בשישי האחרון על עירוני טבריה. בקבוצה מאוד שמחו לקבל את מכבי תל אביב בעיקר בשביל ההכנסה שמתחלקת בין שתי הקבוצות. ביפו משוכנעים שהם יכולים למתוח את מכבי תל אביב עם כמה שחקני ליגת העל בעבר וינסו להוציא יותר מהמפגש מחר לעומת זה שהיה בשלב רבע הגמר לפני שנתיים ובו הודחה יפו מרגלי מכבי תל אביב.

הרכב משוער: אלמוג מלול, עמית כהן, ג'ון אוגו, גל מאיו, מרואן קבהא, אורי מגבו; דני רוזנבליט, רונן פרץ, מתן בית יעקב, גיל יצחק, ניב זריהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully