וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה למקום השני: ג'ירונה ניצחה 0:3 את ראיו וייקאנו

צמד של סאביו (90+1 ו-90+6) ושער של ציגנקוב העניקו ניצחון ראשון להפתעת העונה אחרי 3 מחזורים בדרך למקום השני על חשבון ברצלונה. שלושער ראשון לבואן בקריירה ב-2:4 של ווסהאם על ברנטפורד שעצר משבר של 8 משחקים ללא ניצחון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

עד לא מזמן ג'ירונה הייתה בפסגת הטבלה של הליגה הספרדית, אבל אז הגיעה ריאל מדריד והשתלטה על המקום הראשון, בו היא מחזיקה גם היום. הערב (שני), הפתעת העונה בספרד רצתה לצאת מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, ואחרי שני הפסדים ברציפות, הצליחה לנצח 0:3 את ראיו וייקאנו וחזרה למקום השני על חשבון ברצלונה.

ויקטור ציגנקוב כבש בדקה ה-52 עם שער במחזור שני ברציפות ושישי העונה בסך הכל. פפ חוואריה הורחק עם מרפק לפנים של שחקן ג'ירונה והשאיר את ראיו ב-10 שחקנים ל-14 הדקות האחרונות שהסתיימו עם מחזור שביעי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה הקטנה ממדריד. סאביו הוסיף את השני בתוספת הזמן (90+1) וחתם עם אחד נוסף (90+6) בניצחון חשוב במאבקי הצמרת עבור ג'ירונה.

ג'רוד בואן ווסטהאם. GettyImages
שלושער ראשון בקריירה עצר את הרצף השלילי של ווסטהאם. בואן/GettyImages

באנגליה, אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, שלושה הפסדים רצופים ושישה מחזורים ללא ניצחון, ווסטהאם סוף סוף חזרה למסלול הניצחונות, ובסטייל עם ניצחון 2:4 מרשים על ברנטפורד שהמשיכה לצנוח.

ג'רוד בואן רשם את השלושער הראשון שלו בקריירה (5, 7 ו-63) וראה את אמרסון כובש את השער היפה ביותר במשחק בבעיטה אדירה לחיבורים מחוץ לרחבה בדקה ה-69. ניל מופיי צימק בדקה ה-13 ויואן וויסה הוסיף בדקה ה-82 בשערים שלא ניחמו את תומאס פרנק עם הספד שלישי ברציפות וחמישי ב-6 המחזורים האחרונים שבעקבות החזרת הנקודות של אברטון, שם את ברנטפורד במקום ה-16, מרחק 5 נקודות בלבד מהקו האדום עם משחק חסר ללוטון שבמקום ה-18 בטבלה.

* במשחק הראשון של שמינית גמר הגביע האנגלי, קובנטרי הביסה 0:5 את מיידסטון מהליגה השישית באנגליה, אחרי שהסינדרלה הדיחה את איפסוויץ' בהפתעה ענקית בסיבוב הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully