וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלופ של יונייטד "יעזוב תמורת פחות מחצי מהסכום ששולם עליו"

ב"דיילי מייל" מדווחים שהשדים האדומים מוכנים להקשיב להצעות על אנטוני בסכום נמוך משמעותית מ-95 מיליון היורו ששולמו עליו. גרינווד יחזור לאייש את העמדה?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:1/ספורט1

ההגעה של אריק טן האח למנצ'סטר יונייטד לוותה בסימני שאלה רבים עם הבאת שחקני מאייאקס יחד איתו לאולד טראפורד. דוני ואן דה בייק כבר הגיע לפני כן והפך לפלופ מוחלט, אבל ליסנדרו מרטינס, אנטוני ואנדרה אונאנה ששיחקו תחת המאמן ההולנדי בעבר, היו אמורים להיות משהו אחר עבור יונייטד. מרטינס הראה יכולת טובה, אונאנה הספיק לטעות לא מעט, אבל שמר על המקום בין הקורות ואנטוני הוא כנראה הכישלון הגדול ביותר של השדים האדומים בשנים האחרונות.

הברזילאי בן ה-24 כבר הספיק להסתבך כשהואשם על ידי נשים בברזיל כי תקף אותן, ניקה את שמו, אבל עדיין לא הצליח להציג ולו במעט את היכולת הטובה שהייתה לו באמסטרדם ארנה. כעת, ב"דיילי מייל" הבריטי מדווחים שיונייטד "תקשיב להצעות הקיץ עבור אנטוני", זאת אחרי שרכשה אותי לפני שנה וחצי תמורת 95 מיליון יורו. לפי הדיווח, ביונייטד יחפשו למכור אותו אפילו בפחות מחצי מהסכום אותו שילמו על מנת שיגיע, כך שהקבוצה ממנצ'סטר תרשום הפסד משמעותי על הברזילאי.

אנטוני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הגיע בסכום עתק, יעזוב בפחות מחצי? אנטוני/GettyImages

אנטוני פתח רק במשחק אחד מ-8 האחרונים של השדים האדומים ובהפסד 2:1 לפולהאם את אלחנדרו גרנאצ'ו, אמאד דיאלו פורסון מקבלים על חשבונו את המקום, לפני שנכנס ממש לרגעים האחרונים של המשחק. "לא היה קשר לכושר שלו", סיפר טן האח בסיום ההפסד. "הוא בכושר, אבל יש לנו עוד אפשרויות טובות באגף ימין. הוא חייב להתקדם, גם לשחקנים אחרים מגיע לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד. Marc Atkins, GettyImages
יחזור לאייש את אגף ימין במקום אנטוני המאכזב? גרינווד/GettyImages, Marc Atkins

העונה אנטוני הצליח לספק שער ובישול ב-26 הופעות, וגם זה היה במסגרת הגביע האנגלי בסיבוב האחרון. עם סימני השאלה רבים סביב הברזילאי, עולים דיווחים כי תהיה אפשרות שמייסון גרינווד, שגם הוא הושעה ואף הוגלה ממנצ'סטר יונייטד בעקבות אלימות כלפי זוגתו, ישוב מהשאלתו לחטאפה ישר לעמדה הימנית בהרכב של טן האח, עם הבעלים החדשים באולד טראפורד שלא סגר את הדלת עבור קאמבק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully