וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנתיים אחרי שנאלץ לפרוש: אגוארו יחזור לשחק באינדפנדיינטה?

החלוץ שתלה את הנעליים בדצמבר 2021 בעקבות הפרעות בקצב הלב, קיבל אישור לחזור לפעילות ספורטיבית ועל פי הדיווחים עשוי להצטרף למועדון נעוריו תחת קרלוס טבס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.2/ספורט1

דיווח מעניין מאוד הגיע הערב (שני) מארגנטינה. ימים ספורים אחרי שפורסם שסרחיו אגוארו עשוי לנסות לחזור לשחק כדורגל לאחר שעבר בדיקות מקיפות בלבו וקיבל אישור לשוב לפעילות ספורטיבית, לא מן הנמנע שהחלוץ בן ה-35 יעשה זאת במדי אינדפנדיינטה, הקבוצה בה גדל ובשורותיה עבר את כל המחלקות עד אשר כיכב בבוגרים וממנה נמכר לאתלטיקו מדריד תמורת 23 מיליון יורו בשנת 2006.

אגוארו צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה בימים הקרובים ואם יצליח להראות אפילו קצת מיכולותיו מהימים בהם היה כוכב כדורגל, צפוי להצטרף לסגל של קרלוס טבס - חלוץ העבר בן ה-40 שפרש ב-2021 בבוקה ג'וניורס ומאז אימן את רוסאריו סנטרל ובאוגוסט האחרון חתם באינדפנדיינטה.

סרחיו אגוארו מודיע על פרישה. רויטרס
אגוארו מודיע על פרישה בדצמבר 2021. חוזר למגרש?/רויטרס

אגוארו וטבס שיחקו יחד במנצ'סטר סיטי וכמובן שגם בנבחרת ארגנטינה. בעוד טבס פרש מכדורגל אחרי שאת שנותיו האחרונות העביר בארגנטינה ובסין אחרי קריירה ארוכה ומוצלחת באירופה, אגוארו הצטרף לברצלונה במאי 2021 בתקווה לשתף פעולה עם ליאונל מסי, אלא שחברו הטוב עזב אז לפריז סן ז'רמן.

כעבור מספר שבועות אגוארו חש ברע במהלך משחק של ברצלונה נגד אלאבס, פונה לבית חולים בעקבות מה שהתברר כהפרעה בקצב הלב ובדצמבר נאלץ להודיע על פרישה ממשחק פעיל. כעת הוא עשוי להיות חתום על קאמבק מפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully