וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון תפגוש את עידן מימון ורמת השרון בגמר הגביע בכדוריד

משחק הראשון הסתיים בניצחונה של הפועל ראשל"צ על בני הרצליה 28:35. במשחק השני, מוליכת ליגת ווינר, א.ס רמת השרון, גברה על מ.כ חולון 25:36

רועי ליבגוט מהפועל ראשון לציון הערב מול הרצליה. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד,
רועי ליבגוט מהפועל ראשון לציון הערב מול הרצליה/הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל ראשל"צ מול א.ס רמת השרון (עם עידן מימון על הקווים) - בתום ערב חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד, אלו שתי המנצחות שיתמודדו במשחק הגמר, המתוכנן להיערך בסוף חודש מרץ - במסגרת הצגה כפולה עם גמר גביע המדינה לנשים בין הפועל ראשל"צ, האלופה ומחזיקת הגביע המכהנת, לבין מ.כ חולון.

הערב, ב'בית מכבי', במעמד שלא כלל את מחזיקת גביע המדינה בשלוש העונות החולפות הפועל אשדוד, וגם לא את האלופה מכבי ראשון לציון, שהודחו בשלב רבע הגמר - המשחק הראשון הסתיים בניצחונה של הפועל ראשל"צ על בני הרצליה 28:35. במשחק השני, מוליכת ליגת ווינר, א.ס רמת השרון, גברה על מ.כ חולון 25:36.

עדן ג'ינג'י מהרצליה מול הפועל ראשון הערב בחצי הגמר. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד,
עדן ג'ינג'י מהרצליה מול הפועל ראשון הערב בחצי הגמר/הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל ראשל"צ - בני הרצליה 28:35 (15:15). האדומה חוזרת למעמד הגמר אחרי הפסקה של שש שנים, מאז הפעם האחרונה בה היא גם זכתה בגביע המדינה ב-2018, עם הזדמנות לעשות זאת בפעם ה-17 בתולדות המועדון המעוטר במפעל הגביע. הרצליה שוב לא מצליחה לעבור את שלב חצי הגמר, אבל היא לגמרי ראויה למחמאות על המשחק הערב. הפועל ראשל"צ, זו שניצחה את אס"א ת"א בשלב רבע הגמר, ולאחר שתי ההארכות, פגשה שוב קבוצה שמשחקת עם סגל על טהרת ישראלים בלבד. זה הלך צמוד, עד שהפועל פתחה יתרון של 4-5 שערים במהלך המחצית השנייה שצמח בדקות האחרונות. הרצליה נאלצה להופיע למשחק עם סגל צר, כמו לאורך שלבי העונה הקודמים (הערב חסרו אראל צייטלר, תום ליבוב ופיליפ גורבור הפצועים), וכאמור נכנעה. לגמרי עונה חסרת מזל לקבוצה מוכשרת מאוד, שאותה שני זרים עזבו עם פרוץ המלחמה - והיא נאלצת להתמודד בבית התחתון בליגת ווינר שאותו היא מובילה. להפועל קבוצה עמוקה ואיכותית, וביום שישי מצפה לה אתגר - כשהיא תארח את מכבי ראשל"צ לדרבי ראשוני במסגרת המחזור ה-5 בבית העליון - במאבק על המיקום וכנראה יתרון הביתיות בסדרת חצי גמר הפליאוף בה שתי הקבוצות עשויות עוד להיפגש.

מבקיעים להרצליה: עדן ג'ינג'י 8, ניב צורף 7, אסף אוחיון 5, תומר טואג 4, שון סלס וברק קרמון 2 כ"א. שוערים: תום שם טוב 5 עצירות, ליאור שיין עם עצירה אחת. מבקיעים להפועל: איתי סורקיס ורועי ליבגוט 7 כ"א, ליאור גורמן ואמיר שניידר 6 כ"א, אולג אסטרשפקין 5, תומר בודנהיימר 3, נמניה פריבאק 1. שוער: אלכס מרקלאו 8 עצירות. שופטים אלון קפלינסקי ומתן פינקר

מאמן הפועל, הרוויה פאזין: "זה הרגיש מדהים, אני מאוד שמח כי היה משחק קשה. כל הכבוד לשחקנים שלי שנלחמו, וכל הכבוד להרצליה שהקשו עלינו. לקח לנו הרבה זמן. החלפנו והחלפנו עד שמצאנו את הפתרון המושלם וכשמצאנו הצלחנו לברוח. כשמעפילים לגמר מעפילים כדי לנצח, אנחנו רוצים דאבל. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק, יש לנו דרבי בשישי ועל זה אנחנו מתפקסים, ואחרי זה על אשדוד בשני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לאונרדו דה אלמיידה מול הגנת חולון הערב. גלעד בוניס,
לאונרדו דה אלמיידה מול הגנת חולון הערב/גלעד בוניס

א.ס רמת השרון - מ.כ חולון 25:36 (11:15). מוליכת ליגת ווינר לא נעצרה גם הערב, בדרך לגמר גביע המדינה - השני בתולדות המועדון (אחרי הראשון לפני שנתיים שבו נוצחה מול אשדוד). המפגש בין השתיים, שהדיחו את מחזיקת הגביע היוצאת מאשדוד ואת האלופה מכבי ראשל"צ - סיפק רגעים ומהלכים טובים - אבל רמת השרון של העונה - זו שמחזיקה במאזן של 14 ניצחונות ותיקו בליגה, זו שזכתה לפני תחילת העונה בגביע ווינר-שופטים - זו שלא הפסידה עד כה - עוצמתית והיא תמשיך ותנסה לרשום היסטוריה מול המועדון המעוטר ביותר במפעל. כן, עידן מימון מול הפועל ראשל"צ, שאותה הוביל שנים רבות לתארים והישגים. ניסים פלח, מאמן חולון, רצה לשאוב השראה מהניצחון המפתיע של קבוצת הנשים של המועדון בחצי גמר גביע המדינה מול המוליכה מכבי הארזים ר"ג, אבל מעתה הקבוצה שלו תתרכז במאבקי הבית העליון, במטרה ובתקווה מבחינתה להבטיח את המקום הרביעי - ואם זה יקרה - מצפה לנו מפגש בין השתיים גם בחצי גמר הפליאוף. עוד לפני כן, שתי הקבוצות ייפגשו כבר ביום שישי למשחק נוסף במסגרת המחזור החמישי. כאמור, עם כמה אקסים בשני הסגלים, ושחקנים מוכשרים מאוד - המחצית הראשונה שהייתה צמודה עד לדקה ה-20 (10:10) הסתיימה ביתרון של 4 שערים לזכות רמה"ש, שצמח במהלך המחצית השנייה לדו סיפרתי והבליט את פערי האיכות.

מבקיעים לרמה"ש: ריסטו וויאצ'יץ' 8, עמית מוטולה 7, רם טורקניץ 6, לאונרדו דה אלמיידה, בן ליברטי ונועם סוסנה 3 כ"א, עומר קלוט ואיתי שיינפלד 2 כ"א, אוראל נחמני ובואיץ' נבוישה 1 כ"א. שוער: בואיץ' נבוישה עם 15 עצירות ב-48 אחוז, כולל 3 פנדלים.

כבשו לחולון: אור לוי 14, פטריק אובינה 3, אור ממן ועמית ריינסברג 2 כ"א, פיליפ קאלו, נאור כהן, ריף כה ואבירן יוסף 1 כ"א. שוערים: זיו קדן עם 7 עצירות, מושיקו אלימלך עם 4 עצירות

אור לוי מחולון ולידור פסו מרמת השרון הערב בחצי גמר גביע המדינה. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד,
אור לוי מחולון ולידור פסו מרמת השרון הערב בחצי גמר גביע המדינה/הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

עידן מימון: "כיוונו לגמר. זה ניצחון יפה, ואני שמח שהשחקנים נתנו פה משחק מצוין. אני גאה בהם על הדרך לבוא כל משחק רעבים ולהפגין אופי, אבל עוד לא עשינו כלום. אנחנו לא מפחדים מציפיות. אנחנו יודעים מה המטרות, ונעשה הכל לעמוד בהן. צריך להגיע בכושר שיא לרגע האמת של העונה. אנחנו בדרך הנכונה, ונעשה כל לעשות היסטוריה עבור המועדון. על המפגש מול הפועל ראשל"צ? כרגע המחשבות שלי הן ליהנות. יש למעלה מחודש עד הגמר. כשנתקרב נרגיש את הפרפרים. אני מאוד שמח היום".

שפטו אליאב כהן ודודי ינקו.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully