וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "משלמים את המחיר על ינואר חלש". לם: "מאמין שהניצחון יבוא"

מאמן מכבי בני ריינה חש החמצה אחרי ה-1:1 עם הפועל פתח תקוה: "פספסנו שתי נקודות יקרות". מאמן המלאבסים: "נקודה שעזרה מאוד מוראלית"

תקציר: בני ריינה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי בני ריינה והפועל פתח תקוה נפגשו הערב (שני) באצטדיון בגרין עם ציפיות מצד כל אחת מהקבוצות. המארחת רצתה לשוב למקום החמישי על חשבון בני סכנין, בעוד האורחת רצתה להתקרב למ.ס. אשדוד ולקו האדום, אך השתיים סיימו ב-1:1 שלא העניק יותר מדי לאף אחת מהן, מלבד הנקודה הראשונה של בני לם מאז שמונה למאמן המלאבסים.

שרון מימר אמר בסיום המשחק: "זה פספוס, עד הדקה ה-55 היה צריך להיות 0:3 וכמאמר הקלישאה, כשלא מבקיעים סופגים. הפועל פתח תקוה הכניסה שני חלוצים שעשו בלאגן. החילופים שלנו לא סייעו למשחק, לא הביאו מה שאני מצפה מהם. פספסנו פה שתי נקודות יקרות. הגענו למצבים, אבל החמצות זה חלק מהמשחק. ההחמצה של קייס גאנם הייתה גדולה. מדקה 55 נפלנו, הייתה ירידה גם של אליפות. חודש ינואר שלנו לא היה מספיק, הסגל לא עמוק מספיק ואנחנו משלמים על זה את המחיר עכשיו".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
משוכנע שהיו צריכים לנצח את המשחק. מימר/מאור אלקסלסי

לקראת הפועל ירושלים: "אמנם לא ניצחנו, אבל הפועל ירושלים זה גם משחק קשה. המטרה העיקרית היא להישאר בליגה, הנקודה הזאת הקשתה על ההגעה לפלייאוף. נקווה להיות יותר טובים במשחקים שנותרו לעונה הסדירה".

מוחמד אוסמן הצטרף לדבריו של מימר: "זה היה שער חשוב עבורי, כמעט השגנו את 3 הנקודות האלה. זה כדורגל, היינו צריכים לנצח את המשחק וזה מאוד מאכזב לא להשיג ניצחון ב-3 המשחקים האחרונים כדי להבטיח את הפלייאוף העליון. נצטרך לעשות את המקסימום כדי להגיע לשם. המטרה שלנו היא לסיים שם. יש אווירה טובה בקבוצה, נחזור להילחם על המקומות האלה עד הרגע האחרון של העונה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בני לם מאמן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
"משחק פחות טוב, אבל נלחמנו להשיג נקודה". לם/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל פתח תקוה סיכם: "זה היה אחד המשחקים הכי פחות טובים שלנו, אבל ראיתם קבוצה שנלחמת. היינו גם יכולים להוביל במחצית הראשונה, אבל זה אופייני לקבוצת תחתית שלפעמים דברים הולכים הפוך. שיפרנו את עניין הביטחון העצמי והכדורגל, שיחקנו כדורגל והאמנו, אבל צריך עוד קצת ביטחון ולהכניס את השחקנים לכושר. אני מאמין שזה יבוא".

עוד אמר לם: "הכל זה ביטחון עצמי ואמונה. הם צריכים להאמין בעצמם וזו העבודה שלי להחדיר להם את הביטחון שהם יכולים לנצח כל קבוצה בליגה. הגעתי לכאן בינואר ואי אפשר לעשות שינויים בסגל. זה מה שיש לי ואנחנו נתקדם ממשחק למשחק. הנקודה הזו היא נקודה חשובה, גם אם היא לא עשתה הרבה בטבלה, אבל עזרה מאוד מוראלית".

חמזה שיבלי על הכניסה שלו למשחק: "האמנתי שאני יכול לעשות שינוי ואני שמח שזה קרה עם המחליפים שנכנסו איתי. זה היה משחק פחות טוב שלנו, שמח שהיו אנרגיות טובות גם במחצית. אני רוצה לשחק יותר, אבל ברגע שהמאמן יגיד לי שאני פותח בהרכב אעשה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully