וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב של מנצ'סטר סיטי בדרך לארצות הברית? "רוצה ללכת אחרי מסי"

ב"אתלטיק" מדווחים שדה בראונה לא צפוי להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2025, לעזוב את בקיץ הקרוב ולהצטרף לליגת ה-MLS. בעבר סירב לעבור לערב הסעודית

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על בורנמות'/ספורט1

מאז שחזר מפציעה בשריר הירך האחורי, אותה ספג במחזור הפתיחה של הפרמיירליג העונה, שהשביתה אותו עד סוף דצמבר, קווין דה בראונה חזר להיות אחד השחקנים הבולטים במנצ'סטר סיטי. עם 2 שערים ו-8 בישולים בכל המסגרות, הקשר הבלגי, שדווקא בשני המחזורים האחרונים רשם 6 דקות בלבד, דה בראונה שב להוכיח שהוא עדיין בורג משמעותי בסגל של פפ גווארדיולה לקראת היישורת האחרונה של העונה במטרה העיקרית של הטרבליסטית - להגן על כל התארים.

עם חוזהו שמסתיים בקיץ 2025, הקשר הבלגי בן ה-32 קושר כבר בקיץ האחרון מספר פעמים למועדונים מהליגה הסעודית, כשנראה שיש אפשרות שהוא יעזוב כבר בסוף העונה הנוכחית. ב"אתלטיק" מדווחים כי דה בראונה רחוק מהארכת חוזה בשורות התכולים, וכי לאחר שסירב לקבוצות מסעודיה, היעד המועדף הבא עליו הוא ה-MLS. לפי הדיווח, חוזי העתק שצפויים להציע לו הקבוצות בליגה האמריקאית וה צפויים לפתות את הקשר שמעדיף אותה על פני הליגה הסעודית.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה עם פפ גווארדיולה. רויטרס
הפרידה תגיע כבר בקיץ הקרוב? דה בראונה וגווארדיולה/רויטרס

ב"אתלטיק" טוענים שפרויקטים כמו של אינטר מיאמי בראשותו של ליאונל מסי מעניינים יותר את השחקן הבלגי שיחפש חוזה דומה לזה של הפרעוש שמרוויח 150 מיליון דולר בשנתיים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully