וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה איימו להחרים, אום אל פאחם הורידה את המחיר

עמותת האוהדים "היציע הצפוני" קראה לאוהדים לא לרכוש כרטיסים למשחק הגביע בעקבות הדרישה לשלם 110 שקלים, הקבוצה מהלאומית חזרה בה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 5:0/ספורט1

יומיים לפני שמכבי חיפה תתארח אצל הפועל אום אל פאחם בשמינית גמר גביע המדינה, הערב (שני) ארגוני אוהדים של מכבי חיפה קראו להחרים את המשחק ברביעי בעקבות מחיר הכרטיס הגבוה שנקבע על 110 שקלים. לאחר מכן, בעקבות האיומים להחרים, הקבוצה מהלאומית חזרה בה והורידה את מחיר הכרטיס ל-70 שקלים אחיד.

"בעוד יומיים מכבי תשחק באום אל פאחם בגביע המדינה, ומחירי הכרטיסים שהמועדון הוציא למכירה גרמו לנו לשפשף את העיניים כדי להיות בטוחים שראינו נכון - 110 שקלים לכרטיס מבוגר. לקרוא ולא להאמין!", נכתב בעמוד הפייסבוק "היציע הצפוני", עמותת אוהדי ואוהדות מכבי חיפה עוד לפני החלטת אום אל פאחם להוריד את המחירים, "החזירות של קבוצות ששפר עליהן המזל לארח את מכבי חיפה, ומחפשות לעשות 'אקזיט' על הגב שלנו אינה יודעת גבול, ושברה עוד שיא של גועל נפש".

אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
לאשדוד אוהדי מכבי חיפה הגיעו בהמוניהם/לירון מולדובן

עוד נכתב מטעם עמותת האוהדים שקראה להחרים את המשחק: "הנאמנות שלנו לא מוטלת בספק, אבל אנחנו לא כספומט ולא ניתן יד למס מכבי חיפה שמוטל עלינו בכל פעם שלמישהו נדמה שהוא זכה בפיס. אם המועדון לא יתייצב לצידנו במאבק הזה, אנו נוביל אותו בעצמנו, כפי שכבר עשינו בהצלחה בעבר. הכדורגל שייך לאוהדים, אסור לתת יד למחירים המופקעים הללו, שאם נסכים להם היום יהפכו להיות הנורמה של מחר. אנו קוראים לכל אוהדי ואוהדות מכבי חיפה לא לרכוש כרטיסים למשחק הזה, לגלות סולידריות, אחריות ואחדות מול מי שמבקשים לעשוק אותנו ואלה שנותנים לכך יד. זה המאבק של כולנו".

מכבי חיפה הודיעה בסופו של דבר בשעות הערב המאוחרות: "היום אחרי הצהריים, לאחר אישור המשטרה לכמות הקהל, נענו בחיוב בעלי המועדון באום פאחם לפניית מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, והוחלט יחדיו לקבוע את מחירי הכרטיסים על סכום אחיד של 70 שקלים. אנו מודים לראשי אום אל פאחם, ובראשם אחמד אבולעם, על ההיענות והרצון הטוב".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully