וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקולות מפיראוס: השינוי הגדול של אולימפיאקוס לפני מכבי תל אביב

26.2.2024 / 16:32

הכבוד למכבי תל אביב, אבל גם הביטחון בעצמה. השינוי אחרי מינוי המאמן הספרדי והרצון לזכות בקונפרנס ליג. הצצה להכנות אולימפיאקוס לקראת שמינית הגמר החל מהשבוע הבא. וגם: האופטימיות של קין והאם אוהדים יוכלו להגיע למשחק "הבית"?

תקציר: פרנצווארוש - אולימפיאקוס 1:0/ספורט1

עשרה ימים למפגש הראשון בין אולימפיאקוס למכבי תל אביב ובמועדון היווני נותנים כבוד רב ליריבה מישראל, אבל גם מלאי ביטחון בעצמם אחרי השיפור הגדול שהביא לקבוצה חוסה לואיס מנדיליבאר.

המאמן הספרדי שזכה בליגה האירופית עם סביליה בעונה שעברה ופוטר בתחילת העונה, הצליח לעבור עם אולימפיאקוס את פרנצווארוש בפלייאוף הקונפרנס ליג, אבל הניצחון שנתן חותמת לכך שהקבוצה קפצה איתו למעלה היה בשבוע שעבר בחוץ מול פאוק סלוניקי. זה היה חתיכת ניצחון של 1:4 על הקבוצה מסלוניקי הממוקמת שנייה, ואולימפיאקוס אמנם רביעית בטבלה, אבל רק חמש נקודות מהמוליכה א.א.ק אתונה. אמש היא השלימה מהפך דרמטי וניצחה 1:2 את אסטראס טריפוליס.

שחקני אולימפיאקוס חוגגים. GettyImages
בשיא שלה. אולימפיאקוס חוגגת ניצחון גדול על פאוק/GettyImages

הכבוד שעושים באולימפיאקוס למכבי תל אביב נובע משני טעמים עיקריים. הראשון, ההצלחה של הכדורגל הישראלי מול היווני. השני, התפיסה שמכבי חיפה קבוצה אדירה ושאם מכבי תל אביב ממוקמת לצידה בטבלה עם אותו מספר של נקודות, זה אומר שהקבוצה של רובי קין חזקה. גם נוכחותו של דורון ליידנר באולימפיאקוס מאפשרת לאנשי הקבוצה להתעדכן ולהבין לאן הם הולכים. מבחינת אולימפיאקוס המשימה היא גם אליפות יוון וגם זכייה בקונפרנס ליג.

לצד ההערכה והכבוד למכבי תל אביב, באולימפיאקוס גם מרוצים שאת משחק הבית של מכבי תל אביב, היא לא תוכל לקיים בישראל. עד אתמול עוד היו בטוחים באתונה שמשחק הגומלין ייערך בבאצ'קה טופולה בסרביה ללא קהל, אבל מהבוקר מבינים שם שמכבי תל אביב פועלת כדי שהמשחק יהיה עם קהל ושאוהדים מישראל יוכלו להגיע.

ומהצד של מכבי תל אביב? רובי קין היה מרוצה מההגרלה. לא כי הוא חושב שמכבי תל אביב פייבוריטית, אלא בעיקר כי בעיניו רוב היריבות שיכול היה לקבל הן ברמה דומה, אבל היתרון באולימפיאקוס הוא שהטיסה קצרה ושאפשר להימנע ממסע ארוך. "אני תמיד מאמין בקבוצה שלי ובשחקנים שלי ואוהב אתגרים", אמר קין לקראת המשחקים מול אולימפיאקוס. "גם מול גנט לא היה לנו אצטדיון ביתי ושיחקנו ללא קהל ועדיין עשינו את העבודה כמו שצריך, אז אני לא מחפש שום הנחות או סיבות לחוסר הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully