וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי רוביו הוצג בברצלונה: "הייתי בחושך, אבל אפשר לצאת"

הרכז שחזר לבלאוגרנה דיבר במסיבת עיתונאים על ההפסקה בשל קשיים נפשיים: "הרגשתי האדם הכי מסכן בעולם, פיתחתי סטרס כרוני"

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שחידש את הקריירה מדי נבחרת ספרד וחזר מהפסקה בת חצי שנה, ריקי רוביו הוצג היום (שני) רשמית כשחקנה החדש-ישן של ברצלונה. הרכז בן ה-33 שחזר לקדנציה שנייה בבלאוגרנה וילבש את הגופיה מספר 9, התייחס להחלטתו לקחת פסק זמן מכדורסל כדי להתמקד בבריאותו הנפשית.

"הייתי בחושך, אבל עם עבודה ועזרה של אנשי המקצוע הנחוצים, אפשר לצאת", אמר רוביו. "מילה טובה, חיבוק, הכל עוזר. ניצלתי ועכשיו אני מרגיש טוב. אני גאה בעצמי. אתן צ'אנס נוסף לכדורסל".

הספרדי הודה שעד לא מזמן, המחשבה לחזור למגרשים כלל לא חלפה בראשו: "עברתי רכבת הרים. צריך לחוות את זה כדי להבין, אבל זה קורה להרבה אנשים. הרגשתי האדם הכי מסכן בעולם, לא הבנתי למה אבל לא הצלחתי להתגבר על הבעיות. אזרתי אומץ, חשבתי על עצמי ושמתי את עצמי מעל הכל. זו הייתה ההחלטה הנכונה".

ריקי רוביו באימון ברצלונה. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
יצא מהחושך. ריקי רוביו באימון בארסה/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

הכדורסלן פירט גם מה הוביל אותו להפסיק לשחק: "פיתחתי סטרס כרוני והייתי זקוק לזמן כדי לטפל בו. מעולם לא תייגתי את זה כדיכאון או חרדה. כדורסל היה גמור מבחינתי, אבל בחודשיים האחרונים עבדתי במטרה לחזור. אני מקווה לעזור לאנשים שעוברים רגעים כאלה".

רוביו הוסיף: "בהתחלה חשבתי לזייף פציעה, ללכת הביתה ולהירגע. לאנשים במצבי אני אומר שיפנו לעזרה של אנשי מקצוע. מגפת קורונה אולי השפיעה הרבה בפן הזה, עצם העובדה שהנושא הזה עלה בשיח זהו ניצחון לחברה. לבקש עזרה זה צעד אמיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully