וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ פיורנטינה: "הקונפרנס ליג זו בהחלט המטרה העיקרית שלנו"

יריבת מכבי חיפה איבדה גובה בליגה, לוקאס בלטראן מודה שהמיקוד הוא באירופה. כריסטיאן קוואמה החלים ממלריה ויצא מבידוד

תקציר: נאפולי - פיורנטינה 0:3/ספורט1

אם במכבי חיפה קיוו שהגרלת שמינית גמר הקונפרנס ליג תניב להם מפגש עם קבוצה שמרוכזת יותר בליגה ופחות באירופה - נכונה להם אכזבה. והיום (שני) חלוץ פיורנטינה, לוקאס בלטראן, הבהיר את הדברים.

פיורנטינה התברגה בצמרת של הסרייה A בחודשים הראשונים של העונה, אבל ניצחה רק משחק אחד מתוך שבעת האחרונים ואיבדה גובה. היא נשארה מחוץ למירוץ לכרטיס לליגת האלופות ודי איבדה עניין בליגה, וחצי גמר הגביע בו היא תשחק, יתקיים רק באפריל.

בלטראן שנרכש מריבר פלייט תמורת כ-12.5 מיליון יורו בקיץ, כבש העונה 6 שערים בליגה ו-2 נוספים בקונפרנס ליג. הוא אמר: "לפני הכול אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע כל הזמן ולשחק בצניעות - לנסות להגיע הכי גבוה שאנחנו יכולים בליגה. אנחנו כבר מדברים על לעשות עונה יותר מוצלחת בליגה בשנה הבאה. אירופה היא בהחלט המטרה העיקרית שלנו".

בינתיים פיורנטינה קיבלה חדשות טובות מכיוונו של כריסטיאן קוואמה. שחקן הכנף בן ה-26, אלוף אפריקה הטרי עם נבחרת חוף השנהב, חלה במלריה, אושפז בבידוד ואתמול סוף סוף הגיעה הבשורה שהוא החלים סופית ורשאי לצאת מהבידוד. עדיין לא ברור אם הוא יהיה כשיר למשחקים נגד מכבי חיפה ב-7 וה-14 במרץ.

שחקן פיורנטינה לוקאס בלטראן. Jonathan Moscrop, GettyImages
8 שערים בכל המסגרות העונה. בלטראן/GettyImages, Jonathan Moscrop

פיורנטינה הגיעה בשנה שעברה לגמר הקונפרנס ליג והפסידה לווסטהאם. במועדון מפירנצה מקווים לשפר העונה במקום אחד ולזכות בתואר אירופי שני בהיסטוריה אחרי גביע אירופה למחזיקות גביע בעונת 1960/61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully