וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: ניצחון היסטורי לגילי גונן בתחרות Cyprus sunshine cup

הסבב בעל ההיסטוריה הארוכה חזר השנה אחרי מספר שנים של העדרות מלוח התחרויות של איגוד האופניים הבינלאומי, ה-UCI

גילי גונן. Ego promotion,
גילי גונן/Ego promotion

ניצחון היסטורי לגילי גונן בתחרות האופניים הבינלאומית בקפריסין בסבב התחרויות הבינלאומיות Cyprus sunshine cup. הסבב בעל ההיסטוריה הארוכה חזר השנה אחרי מספר שנים של העדרות מלוח התחרויות של איגוד האופניים הבינלאומי, ה-UCI.

הפעם קונספט המירוץ היה מעט שונה משנים עברו והוא כלל שלוש תחרויות קרוס קאנטרי אולימפי ברמת C1. כמו כן, המארגנים הגדילו לעשות ושמרו על דירוג מצטבר לכלל 3 התחרויות כאשר הרכב הראשון מוכתר כמנצח הסבב.

חשוב לציין שבמירוצים אלה ניתן להשיג ניקוד בינלאומי חשוב לדירוג העולמי האישי. וגם לדירוג הנבחרתי האולימפי, דרכו ישראל תוכל להשיג כרטיס לאולימפיאדת פריז 2024.

במירוץ הראשון של הסבב, גילי גונן מקבוצות team misgav orbea ניצח ברכיבה מרשימה כאשר הוא מסיים בפער של דקה ו44 שניות לפני שלושת הרוכבים הבאים אחריו. בתחרות השניה סיים גונן במקום השני, לאחר קרב ממושך לאורך כל התחרות מול שני הרוכבים המובילים של נבחרת אוקראינה יחד עם זאת שמר על פער בהובלת הדירוג הכללי של הטור כולו.

הדרמה נמשכה בשלב השלישי כאשר היה בקדמת המירוץ, נשבר לגילי האוכף. לאחר רכיבה של כ 10 דקות בעמידה בלבד עד לאיזור התמיכה הטכנית, הוחלף מוט האוכף והאוכף מה שאיפשר לגילי להמשיך בתחרות ולסיים במקום החמישי בתחרות. מיקום זה הקנה לגילי את הניצחון בדירוג הכללי בפער קטן של 2.8 שניות בלבד.

גילי גונן. Ego promotion,
גילי גונן/Ego promotion

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully