וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין מתכנן רוטציה נרחבת בגביע: "רוצה שתגרמו לי כאב ראש חיובי"

26.2.2024 / 12:45

מאמן מכבי תל אביב שלח מסר למחליפים לקראת המשחק נגד מכבי יפו ברביעי: "כל מי שישחק יצטרך להשפיע. תאתגרו אותי". יונתן כהן ובונדוסו אמורים לפתוח ב-11, גם טננבאום וגולסה בתמונה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

בשל דחיית משחק שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי יפו ממחר ליום רביעי, שינה רובי קין את לו"ז האימונים שלו השבוע ונתן לשחקני מכבי תל אביב לנוח אתמול (ראשון) במקום היום החופשי שתוכנן ליום רביעי. הבוקר חזרו השחקנים להתאמן ופתחו בהכנות למשחק מול יפו.

קין מתכנן רוטציה נרחבת לקראת המשחק בשמינית גמר הגביע וכחלק מההכנה המנטלית והמקצועית אמר לשחקניו: "אני רוצה שתגרמו לי לכאב ראש. אני רוצה שכל מי שמשחק יאתגר אותי ויגרום לי לחשוב אם מגיע לו להיות בהרכב הפותח. כל מי שנכנס לשחק, צריך להשפיע על המשחק. לעשות הרבה עם הדקות שהוא מקבל".

קין יעלה מחרתיים בהרכב שחקנים שלא פתחו זמן רב כמו יונתן כהן, קיקו בונדוסו ואולי אף דניאל טננבאום ואייל גולסה. גם כאלה שנכנסו בשבת האחרונה כמחליפים כמו דור פרץ, אושר דוידה, דור תורג'מן ואבישי כהן אמורים לעלות ב-11.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יקבל צ'אנס נדיר ב-11? אייל גולסה, ברקע יונתן כהן/מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב לא מקלים ראש במשחק, אבל מצפים לראות גרף של עלייה מסויימת ביחס למשחקים מול מכבי נתניה והפועל באר שבע בהם ניצחה הקבוצה, אבל לא הציגה יכולת מרשימה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully