וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה באופקים: טורניר "מאמאנט" לכבוד יום האישה הבינלאומי

במסגרת האירוע יחולק אות הוקרה לרפ"ק מורן טדגי שניהלה את הקרב באופקים תוך כדי סיכון חייה

מאמאנט. קרן בן טוב,
מאמאנט/קרן בן טוב

או מאמא: אופקים תארח בשבוע הבא לראשונה את טורניר "מאמאנט" לאימהות בכדורשת. הטורניר, שייערך לרגל יום האשה הבינלאומי, יעמוד בסימן, "אופקים עיר של גיבורות", ויתקיים בהשתתפות של מעל ל-70 שחקניות.

האירוע יתקיים ביום שני, 4.3.2024, בשעה 19:00, בהיכל הספורט ע"ש יוסי שושן, ובמסגרתו תשחקנה 6 קבוצות מאזור הנגב והסביבה. במהלך הטורניר יוענק לרפ"ק מורן טדגי, קפטנית הקבוצה המקומית וקצינת המשטרה שניהלה בגבורה את הקרב באופקים ב-7 באוקטובר, אות הוקרה. במשך שעות לחמה רפ"ק טדגי, לא רחוק מביתה וממשפחתה שהסתגרה בממ"ד, תוך סיכון חייה, עברה בין אתרי הקרבות, ניהלה את זירות הלחימה, והסתערה על המחבלים. גם כשנפצעה לא חשבה לרגע לסגת.

"מבין סיפורי הגבורה של 7 באוקטובר, בולטת גבורתן של נשים אמיצות וחזקות, שברגע האמת עשו את הדבר הנכון, כדי להציל חיים של עשרות תושבים באופקים", אמר באירוע ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. "שוטרות, לוחמות ואזרחיות סיכנו את חייהן, והיו בין הכוחות הראשונים שיצאו להילחם פנים אל פנים במחבלים. הנשים האלו מעוררות השראה. הטורניר שאנחנו מקיימים היום באופקים הוא רק אחת מהפעולות שאנו עושים כדי להעלות על נס את גבורת התושבות שלנו".

"אנו שמחות וגאות לציין את יום האישה בעיר אופקים", הוסיפה מנכ"לית ליגת האימהות "מאמאנט", סיון שפר. "בימים מורכבים אלה, חשוב לשמור על מורל, פעילות גופנית ומפגשים חברתיים מאחדים. אני נרגשת להעניק לרפ"ק מורן טדגי, קפטנית הקבוצה באופקים, את אות ההוקרה, על אומץ, גבורה וניהול הקרב - אנחנו גאות בך וגאות שאת חלק ממשפחת מאמאנט!".

"טורניר מאמאנט לאימהות הינו חלק ממדיניות התמיכה של מחלקת הספורט בעיר בספורט הנשים, ומזמין את נשות אופקים לקחת חלק בפעילויות הספורט הנערכות בעיר", סיכמה מנהלת מחלקת הספורט העירונית באופקים, אילנה איטח. "אני רוצה לציין את שיתוף הפעולה התמידי עם יועצת ראש העיר למעמד האישה, שולה דהן. מחלקת הספורט תמשיך לקדם ולפתח את הספורט הנשי בכלל הענפים".

"מאמאנט"- ליגת אמהות ארצית בכדורשת, נוסדה בשנת 2005 והיא ארגון הספורט החברתי-עממי הגדול ביותר בישראל, אשר מחבר בין אימהות דרך משחק הכדורשת. במאמאנט ישראל חברות למעלה מ-11,000 אימהות במעל ל-80 רשויות - מיזם שהועתק ל-15 מדינות נוספות ברחבי העולם. באמצעות משחק הכדורשת, מציעה מאמאנט העצמה נשית ומימוש הפוטנציאל בתחומים שונים בחיים. מאמאנט בונה קהילות, מובילה פרויקטים חברתיים ותרומה לקהילה, משלבת אורח חיים בריא ופעיל דרך המגרש הספורטיבי ושמה את האמא במרכז.

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully