וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בסכנת הפחתת נק': מכבי חיפה לדין בגין התפרעות בנסיבות מחמירות

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את הירוקים בעקבות האירועים בשני משחקים, פעמיים בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. כמו בכל שבוע: גם בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לדין

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 5:0/ספורט1

תובע ההתאחדות לכדורגל שוב החליט להעמיד לדין את מכבי חיפה בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. נגד הירוקים עומד עונש על תנאי של הפחתת נקודות, ואם הם יורשעו, הם עלולים להיענש בחומרה.

הפעם התובע העמיד לדין את האלופה בעקבות אירועים בדרבי נגד הפועל חיפה, ובמשחק נגד מכבי תל אביב. בדו"ח של המשחק נגד הצהובים, צוינה הדלקה של עשרות אבוקות ובעיקר זריקה של אחת לכר הדשא - דבר שהוביל להפסקת המשחק למשך כדקה. דו"ח השיפוט מהדרבי החיפאי דיבר על הפסקת המשחק לכשלוש דקות וחצי בגלל עשן שהגיע כתוצאה מהדלקת אבוקות - וגם השלכת חפצים לעבר תומר יוספי מהפועל חיפה.

מכבי חיפה לא לבד וכמו בכל שבוע, גם הפעם בית"ר ירושלים והפועל תל אביב יעמדו לדין.

המועדון מהבירה יעמוד לדין בסעיף של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ופגיעה על ידי אוהדים - בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי חיפה. בדו"ח צוינו השלכת אבוקות שגרמה להפסקת המשחק, זריקת חפצים לעבר ענאן חלאילי ומסאי דגו וכוס שתייה שפגעה בגבו של הקוון.

הפועל תל אביב תעמוד לדין בסעיף של התפרעות אוהדים במשחק נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת האחרון. על פי הדו"ח, במהלך המשחק הושלכו לתחומי המגרש חפצים והמשחק אף נעצר פעם אחת כשכוס שתייה נחתה ליד הקוון.

אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

הדיונים יתקיימו ביום רביעי. בית הדין ידון באותו יום גם בערעורים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב על עונשים שקיבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully