וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם כשהיא משחקת רע: "הגאונות של מסי" שוב הצילה את אינטר מיאמי

הארגנטינאי כבש מהדקה ה-85 והלאה בפעם החמישית, חילץ מהפסד בכורה והחיבור עם אלבה הותיר את היריבה מתוסכלת: "זה מגוחך"

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

כמות שיא של יותר מ-27.5 אלף צופים בלוס אנג'לס ראתה את גלקסי מפגינה דומיננטיות על פני אינטר מיאמי לפנות בוקר (שני), אלא שאז, האיש שכולם התכנסו בשבילו הופיע במאני טיים וחילץ נקודה עבור האורחים. ליאו מסי שיתף פעולה עם ג'ורדי אלבה בפעם המי יודע כמה וכבש בדקה ה-92 את שער הבכורה שלו העונה ב-MLS, כדי לסחוט 1:1 ולהציל את מיאמי מהפסד בכורה.

זהו שערו הרשמי הראשון של מסי ב-2024, השנה ה-20 ברצף שהוא חוגג כיבוש. ובהופעתו ה-15 בלבד בקבוצה בכל המסגרות, היה זה המשחק החמישי שהוא מבקיע בו מהדקה ה-85 ואילך: שלושה מאותם שערים היו שווים ניצחון, עוד שניים הושיעו את אינטר מיאמי מהפסד.

"הגענו לשוויון עם הגאונות של ליאו", הודה המאמן טאטה מרטינו. מול רביעיית האקסים והמאמן לשעבר של ברצלונה, דווקא שחקן עבר אחר של הקבוצה הקטלאנית בלט על הדשא. ריקי פוץ' משך בחוטים בלוס אנג'לס גלקסי, אבל גם החמיץ פנדל בדקה ה-13 ואחרי שמרקו דלגאדו הורחק בדקה ה-87 במצב של 0:1 למארחת, אלבה ומסי הפעילו שוב את הקסם שלהם בדרך לשוויון.

שחקן אינטר מיאמי ליאונל מסי חוגג עם ג'ורדי אלבה. Shaun Clark, GettyImages
שיתוף פעולה עיוור. הכובש מסי עם המבשל אלבה/GettyImages, Shaun Clark

"כשהוא ואלבה מתחברים ככה, זה מגוחך. נורא, נורא קשה להגן נגד זה, ואלבה טוב מאוד בלמצוא את מסי כשהוא בתנועה ככה", הצטער מאמן גלקסי גרג ואני שראה את קבוצתו עוצרת את כוכב העל הארגנטינאי כמעט במשך משחק שלם. "למרבה הצער, הוא ברח לנו לשבריר שנייה - וזה עשה את ההבדל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בשער השוויון של מסי

אינטר מיאמי אמנם שמטה נקודות ראשונות, אבל יכולה גם לשאוב מעט אופטימיות מכך שלואיס סוארס, שהצטרף בפגרה, עוד לא נראה מחובר. בינתיים, צמד אחר של ברצלונאים לשעבר עושה את העבודה, כפי שהדגיש העיתונאי פרנקו פאניסו שמסקר את הקבוצה: "הם יכולים לשחק רע, וזה לא משנה. עדיין יש להם את הכישרון האינדיבידואלי בשביל למצוא את הדרך. נגד ל.א. גלקסי בחוץ הם הזכירו את זה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully