וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני החזרה לישראל: ריברו כיכב, קובה הדהימה את ארצות הברית

סנטר מכבי תל אביב סיים עם 11 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 אסיסטים ושתי חסימות, קובה הפתיעה את האמריקאים עם 67:81 במוקדמות האמריקאפ

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 25.2/ספורט1

מכבי תל אביב תתכנס שוב עם שחקני הנבחרות לקראת משחק הליגה נגד מכבי רמת גן, ותקבל את חסיאל ריברו במצב רוח מרומם. הסנטר של הצהובים כיכב הלילה (בין ראשון לשני) בניצחון הגדול של נבחרת קובה 67:81 על ארצות הברית במוקדמות האמריקאפ.

ריברו סיים עם 11 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 5 מ-7 מהעונשין), 9 נקודות, 3 אסיסטים ושתי חסימות, ורשם כמה מהלכים גדולים במהלך הבריחה של קובה שהגיעה כבר במחצית הראשונה. היתרון עמד על למעלה מ-20 ברבע השני, והאמריקאים עם שמונה שחקנים עם ניסיון NBA בסגל לא מצאו תשובות, והובסו לעיני אולם מלא בהוואנה.

חסיאל ריברו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בכושר מצוין. חסיאל ריברו/דני מרון

את קובה, שהובסה על ידי האמריקאים שלשום וכעת גמלה עם ניצחון ראשון עליה מאז שנת 1971, הוביל פדרו בומבינו עם 19 נקודות. האמריקאים שירדו למאזן 1:1 קיבלו 17 נקודות מרייקוואן גריי ו-14 מג'המיוס רמזי, כשאלפריד פייטון וסטנלי ג'ונסון שאמורים להוביל נראים עצבניים ונרפים (הראשון הורחק והסתפק ב-5 נקודות, השני ספגה עבירה טכנית ברגע קריטי ונעצר על 7). דאסטי האנאס, אקס נס ציונה שכיכב במפגש הקודם בין שתי הנבחרות, סיים ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully