וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אמבפה? אנחנו צריכים להתרגל לשחק בלעדיו"

מאמן פ.ס.ז' הפתיע כשהחליף את הכוכב הגדול בפיגור 1:0 מול ראן: "זה מסר לכולם. אם אתם חושבים שאקבל את זה ששחקנים מתרשלים, אתם טועים"

תקציר: לצ'ה - אינטר 4:0/ספורט1

בפריז סן ז'רמן לא התרגשו יותר מדי מה-1:1 נגד ראן ואיבוד שתי נקודות שלא ימנע מהם לזכות בעוד אליפות קלילה. אלא שמה שיזכרו מהמשחק הזה היה את החילוף המפתיע מאוד של קיליאן אמבפה. פריז היתה בפיגור 1:0 משער יפה מאוד של אמין גואירי במחצית הראשונה. אלא שלמרות שהתוצאה נותרה על כנה, אמבפה הוחלף בדקה ה-65 על ידי גונסאלו ראמוס, שהיה זה שסידר שוויון דרמטי עם סחיטת פנדל ושער עמוק בתוספת הזמן.

זה לא סוד שהכוכב הגדול יעזוב בקיץ, ככל הנראה לריאל מדריד, ולואיס אנריקה המאמן של פ.ס.ז לא הסתיר זאת כשאמר לאחר המשחק: "זה מאוד פשוט, במוקדם או במאוחר, כשזה יקרה, אנחנו צריכים להתרגל לשחק ללא אמבפה. כשאני רוצה שהוא ישחק, הוא ישחק. כשאני לא רוצה, אז הוא לא ישחק".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
לואיס אנריקה לא עושה לו חשבון. אמבפה/רויטרס

לואיס אנריקה החליף לא רק את אמבפה. מהדקה ה-64 ועד הדקה ה-70 הוא החליף את כל החלק הקדמי שלו, כולל את עוסמאן דמבלה וברדלי ברקולה. "זה מסר לכולם", אמר המאמן, אם אתם חושבים שאקבל את זה שהשחקנים יתרשלו על המגרש, אז אני לא. לא אוותר לשחקנים".

"יש לי מזל לאמן 20 שחקנים ברמה גבוהה מאוד ואני רוצה שהם יבינו שהם צריכים להרוויח כל דקה", הוסיף המאמן בתקיפות, "אני רוצה מקסימום תחרותיות, אני רוצה שכל שחקן יהיה ראוי לדקות שלו. אני רוצה שהשחקנים שלי ישאלו את עצמם אם הם ראויים להרכב".

פריז מקדימה ב-11 נקודות את ברסט בפסגה. במחזור הבא היא תתארח אצל מונאקו השלישית למשחק צמרת ולאחר מכן תצא לסן סבסטיאן שם תתארח אצל ריאל סוסיאדד במשחק הגומלין של שמינית גמר האלופות אחרי 0:2 בפריז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully