וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגן פרו-פלסטיני בסלובניה: "נופיע בגאווה בכל מקום"

25.2.2024 / 22:04

נבחרת ישראל נתקלה באווירה עוינת בהפסד בקופר, אך לא מודאגת: "לובשים את הגופיה בגאון". בית הלחמי: "נפלנו בהגנה"

אוהד עם כאפייה במשחק של ישראל/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל נוצחה 88:79 בידי סלובניה הערב (ראשון) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, וספגה הפסד בכורה בקמפיין. אולם בוניפיקה שבקופר קיבל את הכחולים-לבנים באווירה עוינת במיוחד, כאשר אחרי מפגן התמיכה בפלסטין מחוץ לכותלי המגרש לפני ההתמודדות, במהלך המשחק קרו מספר אירועים: בסמוך לתחילת המחצית השניה פרץ אוהד עם כאפיה למגרש והוצא בכוח. בנוסף, לאורך כל המשחק, אוהדים ובעיקר אוהדות סלובניים מאחורי הספסל הישראלי צעקו "פלסטינה" והניפו שלטים ודגלים.

"באנו לשחק כדורסל, אנחנו מודים לנבחרת סלובניה על האירוח והאבטחה. מה שקרה מסביב למשחק לא מדאיג אותנו. אין מקום לדיבורים אחרים. תודה לסלובנים על האירוח, וכל מה שמסביב, אנחנו עם גאה, נופיע בכל מקום ונעשה הכל למען הגאווה של המדינה שלנו, ואת הכל כדי לייצג אותנו בכבוד ולגרום לגאווה למי שרואה אותנו תמיד", אמר המאמן אריאל בית הלחמי בהתייחס לאירועים.

יפתח זיו, שקלע 9 נקודות במשחק, הוסיף באותו עניין: "אנחנו לובשים את הגופיה הזאת בגאווה ובגאון. עם ישראל חי".

שחקן נבחרת ישראל ים מדר עם יפתח זיו. fiba.com, אתר רשמי
הפסד בכורה לנבחרת ישראל. ים מדר עם יפתח זיו/אתר רשמי, fiba.com

באשר למשחק אמר בית הלחמי: "לנבחרת סלובניה הגיע לנצח, הם שיחקו טוב מאוד. נפלנו בשני דברים - בהתקפה החטאנו כל כך הרבה זריקות, לא זוכר קבוצה שמחטיאה כל כך הרבה, במיוחד במחצית הראשונה. לא עשינו את העבודה בהגנה, נפלנו בהגנה, איחרנו לשלשות שלהם וזה פגע בנו כל המשחק. הם פגעו בנו בריבאונד ההתקפה. הקבוצה הטובה יותר ניצחה".

המאמן הוסיף: "בסוף נפלנו בצד ההגנתי. רבע וחצי עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בהגנה ושמרנו לא רע, אחרי זה ההגנה שלנו לא הייתה מספיק טובה ולא פיזית. אמרתי לשחקנים שנפלנו באחד על אחד. האחוזים שלנו בהתקפה? שחקנים עמדו לבד והחטיאו, אי אפשר לבוא בטענות. חלק מזה זה הכושר שלהם בקבוצות. הגענו לזריקות פנויות ושחקנים שבדרך כלל קולעים לא קלעו, אין לי טענות על זה. הצד ההגנתי חייב להיות ברמה יותר גבוהה. מסתכלים קדימה על ההמשך, מאחל לשחקנים לסיים את העונה כמו שצריך, בריאים, ונתראה בהמשך הדרך. יכולנו היום לקחת את המשחק הזה, התחלנו אותו טוב, אם היינו קולעים את מה שהחטאנו ההפרש היה יותר גדול והיה לנו יותר אוויר להחזיק. לא יכול להיות מרוצה מההפסד, לפחות את ההפרש הורדנו וגם זה חשוב להמשך, חבל על המשחק הזה".

זיו סיכם: "ידענו שאנחנו פוגשים קבוצה טובה ומנוסה, באנו לכאן להילחם ולצאת עם הניצחון. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל זה מה שזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully