וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור חזר מפציעה, מהפך דרמטי ליריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג

החלוץ שותף בניצחון שבאב אל אהלי, גם אצילי ואל עין צברו נקודות. אולימפיאקוס גברה על אסטראס טריפולי ורן בן שמעון ממשיך ברצף הניצחונות עם א.א.ק לרנקה

תקציר: גנט - אנטוורפן 2:2/ספורט1

* לראשונה מאז נפצע בתחילת חודש נובמבר, מונס דאבור עלה מהספסל ועזר לשבאב אל אהלי לנצח 0:3 את איימן בליגה באיחוד האמירויות. החלוץ נכנס ל-19 הדקות האחרונות, ביתרון כפול.

* עוד באיחור האמירויות, עומר אצילי עלה מהספסל בדקה ה-60 בניצחון הדרמטי של אל עין 0:1 בחוץ על באני יאס, משער בדקה ה-90+4.

* רועי קהת עלה בהרכב סומגאייט והשלים 90 דקות בהפסד 2:0 לקרבאח, מוליכת הטבלה באזרבייג'אן שפתחה פער של 18 נקודות בין השתיים.

* אולימפיאקוס, יריבת מכבי תל אביב בשמינית גמר הקונפרנס ליג, אירחה בביתה את אסטראס טריפוליס במשחק ללא קהל וניצחה בדקה ה-88 הודות למהפך שקבע איוב אל קאבי שהשלים צמד (78 ו-88). הקבוצה מפיראוס מושלמת בארבעת המשחקים מאז שמינתה את חוסה לואיס מנדיליבאר למאמנה. עוד ביוון, דן גלזר ישב על ספסל אופי כרתים ולא שותף ב-2:2 שלה בחוץ נגד פאס יאנינה.

* אחרי שהודחה מהקונפרנס ליג בידי מכבי חיפה, גנט כמעט ניצחה את האלופה אנטוורפן בליגה הבלגית. עומרי גנדלמן עלה מהספסל בדקה ה-46, קבוצתו ספגה את השוויון בדקה ה-84 והצדדים נפרדו ב-2:2 דרמטי.

עומרי גנדלמן גנט. GettyImages
כמעט הפתיעו את האלופה. גנדלמן/GettyImages

* בפולין, יואב הופמייסטר הוחלף בדקה ה-62 ב-3:3 המטורף של קבוצתו קורונה קיילצה נגד לגיה ורשה. הקשר ירד בפיגור 3:1, חבריו השוו בדקה ה-90+2.

* אחרי ההדחה מהקונפרנס ליג בידי אולימפיאקוס, פרנצווארוש מחצה 0:5 את אויפשט במשחק חוץ. מוחמד אבו פאני עלה מהספסל בדקה ה-63 ביתרון 0:2, אבל לא כבש או בישל את אחד משלושת השערים הבאים (שמהם שניים כבש אלכסנדר פשיץ').

* בקפריסין, א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון ממשיכה ברצף הניצחונות עם 0:1 בחוץ על פאפוס. היא במרחק חמש נקודות מהמוליכה אפואל ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully