וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי משתתפים ומשתתפות נטלו חלק במירוץ רחובות למען החטופים

עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו ביום שישי, במעמד משפחות שכולות ומשפחות חטופים, את אירוע הספורט הגדול "לעולם לא תצעדו לבד" שבו השתתפו אלפים. המטרה: העלאת המודעות למצב החטופים והנצחת זכר הקורבנות מהעיר

מירוץ רחובות. יואב לביא,
מירוץ רחובות/יואב לביא

אלפי תושבים צעירים ובוגרים, ספורטאים וחובבים, השתתפו ביום שישי באירוע הספורט הגדול ברחובות, "לעולם לא תצעדו לבד", שיזמו העירייה והחברה העירונית, בהובלת אגף הספורט בחברה העירונית. האירוע, שכלל רכיבה על אופניים, ריצה והליכה נורדית, התקיים במעמד משפחות חטופים ומשפחות שכולות למען העלאת המודעות להשבתם של החטופים ולזכר קורבנות המלחמה.

לעיר רחובות יש 24 קורבנות וחללים מהמלחמה ועוד שני חטופים, אשר שוהים כעת בשבי: נמרוד כהן ורון בנימין. מקצה רכיבת האופניים העממי למרחק של 10 ק"מ התקיים כמחווה לרון, שתחביבו לרכוב על אופניים.

בשטח פארק ההדרים ברחובות, שציינה את יום הולדתה העברי ביום זה, התקיימו פעילויות שונות, ביניהן תחרות קובייה הונגרית, התחביב המרכזי של החטוף נמרוד כהן. בנוסף, תמונות החטופים הוקרנו על מסך מיוחד, הופרחו בלונים צהובים, חולקו סרטי ענידה צהובים והושמעו השירים האהובים על החטופים בני העיר.

באירוע נשאו דברים שירה גהלי, אימו של הלוחם ירין גהלי שנפל במלחמת חרבות ברזל בעזה, וכן איילת בנימין אשתו של רון בנימין, ו-ויקי כהן אמו של נמרוד כהן.

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "אירוע הספורט 'לעולם לא תצעדו לבד' נועד לחבק את המשפחות השכולות ואת משפחות החטופים. אני מודה לכל השותפים לארגון האירוע המכובד ולאלפים שהשתתפו במקצי הספורט השונים. יחד ננצח!".

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully