וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוער בג'ודו: סמדג'ה נפגע. פונטי: "אורן המאמן. צריך חשיבה אחרת"

25.2.2024 / 15:39

אחרי שיו"ר האיגוד מתח ביקורת על ההישגים האחרונים, המאמן טוען שאינו חש בטוב ולא צפוי לצאת לטשקנט: "לא אמרתי שאפטר אותו"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 25.2/ספורט1

דרמה לא קטנה בנבחרת הגברים של ישראל בג'ודו. המאמן אורן סמדג'ה עשוי שלא לטוס מחר (שני) עם הנבחרת לתחרות הגרנד סלאם בטשקנט, אחרי שלטענת גורמים באיגוד הג'ודו, הוא נפגע מביקורת שמתח יו"ר האיגוד משה פונטי על ההישגים הדלים של הג'ודאים בחודשים האחרונים.

באימון הנבחרת ביום חמישי האחרון הופיע פונטי וכאמור שוחח בצורה נוקבת עם הג'ודאים, כאשר סמדג'ה כמאמן הנבחרת נכח במקום. לפי גורמים באיגוד הג'ודו, סמדג'ה שהיה כזכור חניך של פונטי בימיו כספורטאי פעיל, ובכלל מצוי עמו בקשר שהוא הרבה מעבר למקצועי, נפגע מהביקורת של היו"ר שעל פי העדויות נגעו גם במאמן בנוכחות הספורטאים.

בעקבות זאת, סמדג'ה לא הופיע הבוקר לאימון הנבחרת שכאמור תמריא מחר לטשקנט, ואם לא יהיה שינוי ברגע האחרון, הוא לא מתכוון לטוס לתחרות, בטענה שאינו מרגיש טוב. פונטי אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "אורן הוציא ימי מחלה, להבנתי הוא באמת לא חש בטוב. כולם יודעים על הקשר שלי איתו, ואורן הוא מאמן הנבחרת - כך יהיה במשחקים האולימפיים בפריז ואף מעבר לכך".

משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו. ניב אהרונסון
משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו/ניב אהרונסון

פונטי הוסיף: "אני חושב שאורן הוא המאמן הכי טוב והכי מתאים, ולראייה הוא הולך איתי הרבה שנים בתפקיד זה בנבחרת. יחד עם זאת, הייתי צריך לומר כמה דברים בעקבות התוצאות האחרונות. לא פגעתי באורן, בטח שלא אמרתי שאפטר אותו. זה שקר וחבל שאנשים מוציאים דברים סתם. אני מאמין שעד מחר כל הסיפור הזה יהיה מאחורינו. אורן יודע את דעתי עליו והמעשים בשטח מלמדים זאת. אנחנו לא בתקופה טובה, דרושה חשיבה אחרת אולי, כדי להרים הילוך לקראת המשחקים האולימפיים. זה מה שחשוב בשורה התחתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully