וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצד המכוער של ברונו פרננדש": הסרטון המביך של כוכב מנצ'סטר יונייטד

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 12:43

הקשר הפורטוגלי נתפס בהתחזות מביכה, וגרר ביקורת חריפה באנגליה: "הקבוצה צריכה אותו על הרגליים". ברשתות קטלו: "זה קפטן מנצ'סטר יונייטד?"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:1/ספורט1

ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לפולהאם אתמול (שבת) החזיר את הקבוצה לקרקע, אחרי תקופה יחסית טובה שבה אוהדיה שוב פיתחו תקוות על אפשרות להשתחל לטופ-4, וכרגע בעקבות ההפסד הפער שלה מאסטון וילה הרביעית עומד על 8 נקודות.

מי שספג ביקורת חריפה היה ברונו פרננדש, שנתפס ברשתות החברתיות צולל בדרמטיות אחרי עבירה עליו לכאורה, מיד מתרומם בריא, בסצינה מביכה שהוגדרה כ"הצד המכוער של ברונו".

"יונייטד הייתה זקוקה לשחקנים המנוסים יותר שלה כדי לעזור לייצב את הספינה", נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז", "כזו ציפייה הייתה מברונו פרננדש עם סרט הקפטן על כתפו.

"אנחנו יודעים שהקשר הפורטוגלי יכול להראות רגעים של קסם והוא אחד האיומים היצירתיים הגדולים של האדומים. עם זאת, הוא יכול לאכזב את עצמו, ולמרבה הצער ראינו יותר מזה נגד פולהאם.

"הצופים הבחינו בפרננדש מתחזה אחרי בעיטה, כשהוא מתגלגל על הדשא בייסורים, ומהר מאוד נעמד על רגליו כשההתקפה עדיין חיה, ובסוף עוד ביקר את השופט על כך שלא נתן לו בעיטה חופשית.

"אם זה היה גרנאצ'ו, טן האח לא היה מהסס להעמיד אותו במקום... התקווה הטובה ביותר של יונייטד לחזור למשחקים היא כאשר פרננדש מבלה יותר זמן על הרגליים מאשר על הדשא, וככל שהקפטן של האדומים יבין זאת מוקדם יותר, כך ייטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully