וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת נמשכת: נתניה מתוסכלת, ומתנחמת בשינוי החיובי בין הקורות

25.2.2024 / 11:15

בקבוצה התאכזבו מההחמצות נגד בית"ר: "אי אפשר לפספס כל כך הרבה". עומר ניראון שהציג יכולת טובה בבכורה עשוי להמשיך בשער

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

במכבי נתניה עסקו גם היום (ראשון) בהחמצות הרבות של הקבוצה בתיקו המאופס אתמול עם בית"ר ירושלים בטדי. נתניה הצליחה לבלום את שרשרת ההפסדים וחזרה הביתה עם נקודה, אך למרות זאת הביעו בקבוצה אכזבה גדולה מאי ניצול מצבי ההבקעה בעיקר במחצית הראשונה.

"בסוף הכדור ייכנס לנו, אי אפשר להחמיץ כל כך הרבה", אמרו בקבוצה בסיום. "בסך הכל היה משחק טוב שלנו ונצטרך לנצל את מצבי ההבקעה במשחקים הבאים כדי להביא גם ניצחונות ולא רק תיקו".

נתניה ממשיכה בבצורת מדאיגה ובסך הכל היא כבשה שער בודד בששת המשחקים האחרונים שלה וגם הוא היה רק שער ניחומים, בתבוסה 1:5 למכבי תל אביב בשבוע שעבר. חלום הפלייאוף העליון הולך ומתרחק כשנותרו עוד שלושה מחזורים בלבד לסיום הליגה הסדירה, וכרגע הקבוצה מרוחקת ארבע נקודות מהמקום השישי. רק נס שיכלול שלושה ניצחונות רצופים לצד איבוד נקודות גדול של הקבוצות שמדורגות מעל, יכול להביא את הכרטיס.

עומר ניראון שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
נקודת אור. עומר ניראון/ברני ארדוב

מי שקיבל אמש שבחים רבים הוא השוער עומר ניראון, שבהופעת בכורה בהרכב היהלומים נראה טוב מאוד בין הקורות והצליח במספר הצלות לשמור על רשת נקייה. ניראון קיבל את המקום בהרכב על חשבונו של תומר צרפתי ומסתמן שהוא ימשיך בשער גם במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה.

בשל העובדה שמשחק הגביע נגד הפועל ירושלים נדחה לאמצע השבוע הבא, יחמיץ אביב אברהם שהורחק אמש את משחק הליגה נגד הפועל חיפה. ג'ואל אבו חנא שיצא אמש מהמשחק עם מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי, יעבור בדיקה ואז תתברר חומרת הפציעה בשלב זה גם הוא בספק למשחק הקרוב.

בנתניה מקווים שאיתן אזולאי שמגביר את קצב האימונים שלו בימים האחרונים, התאושש לגמרי מהפציעה ברגלו ועל פי התכנון הוא אמור לחזור לסגל ואולי אפילו להרכב כבר בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully