וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני זהבי נראה ביציע: מי יאמן את ליברפול, ברצלונה ובאיירן בעונה הבאה?

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 9:55

הקרב על צ'אבי אלונסו יימשך, אבל ליברפול סימנה מועמד מפתיע, ברצלונה ובאיירן מתלבטות, ונוכחותו של "סוכן העל" הציתה את השמועות

מחזור 26 בפרמיירליג: צפו בכל שערי השבת מאנגליה/ספורט1

שלושה מועדוני פאר הודיעו שהמאמנים הנוכחיים שלהם לא ימשיכו לעונה הבאה, ושוק המאמנים רותח על רקע החיפושים של ליברפול, ברצלונה ובאיירן מינכן לבוס הבא. כידוע, יורגן קלופ הודיע שהוא יפרוש מתפקידו כמאמן ליברפול כי הוא זקוק למנוחה, תומאס טוכל "הגיע להסכמות" עם באיירן מינכן שלא ימשיך בעקבות האכזבות האחרונות, וצ'אבי גם כבר בישר שיעזוב בקיץ.

השם המבוקש ביותר הוא כמובן צ'אבי אלונסו, שכרגע מצעיד את באייר לברקוזן לאליפות בגרמניה. באנגליה טענו שאלונסו (שחקן עבר של ליברפול) הוא המועמד המועדף לרשת את קלופ באנפילד, בגרמניה כבר דווח כי אלונסו "סיכם" בבאיירן מינכן לעונה הבאה, אבל מאז כבר עלו דיווחים שונים, ונראה כי המאמן לא החליט, שהוא שוקל להישאר בלברקוזן, כשלמעשה החלום האמיתי שלו הוא בכלל ריאל מדריד.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן. רויטרס
מתי היה קיץ כזה, עם שלוש אימפריות שמחפשות מאמן ושם אחד כל כך מבוקש? אלונסו/רויטרס

"טלגרף" מדווח כי לליברפול יש שני מועמדים: יוליאן נאגלסמן, מאמן נבחרת גרמניה שלאחרונה פוטר מבאיירן מינכן, כשהשם השני המפתיע הוא של רובן אמורים, 39, מאמן ספורטינג ליסבון, שהצעיד אותה לאליפות ראשונה אחרי 19 שנה. לאמורים יש ניסיון של חמש שנות אימון בלבד, וכולן רק בפורטוגל.

בנוגע לברצלונה, השם החם הוא שוב האנזי פליק. סוכנו של פליק, פיני זהבי, נראה אתמול ביציעי ברצלונה, ובגרמניה אף דווח שהוא דחה הצעות מגרמניה מכיוון ש"פליק מחכה לבארסה".

אתמול יו"ר באיירן מינכן נשאל על אלונסו ואמר ש"כרגע אנחנו לא עוסקים בזה", אבל בסוף השבוע דווח כי באיירן מחפשת מאמן ש"השחקנים יילכו באש בשבילו", שאין חובה שהוא ידבר גרמנית, ובין המועמדים שהוזכרו היו גם זינדין זידאן וז'וזה מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully