וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם זהבי לא יכבוש 50 משחקים, אף אחד לא צריך לנחם אותו"

25.2.2024 / 9:45

בטוח שהחלוץ ייצא מהמשבר ("המנטליות שלו מעולם אחר"), מאותת לקין ("לקחתי את ההזדמנות"), שמח להתנסות בעמדה חדשה ("כל החיים שיחקתי רק כבלם") ומתפעל מהעוצמות של מכבי ת"א בצל המלחמה ("הכי מרגש"). אחרי שהפתיע כמגן ימני, עידן נחמיאס מדבר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

עידן נחמיאס היה אמש (שבת) אחד המצטיינים בשורות מכבי תל אביב. הבלם שרק לפני פחות מחודש היה קרוב לעבור למכבי נתניה ביום האחרון של חלון ההעברות, מצא את עצמו לפתע בעמדת המגן הימני על רקע החוסרים בסגל של רובי קין - והפתיע עם יכולת מצוינת שסייעה לצהובים לנצח 0:1 את הפועל באר שבע ולעלות לפחות זמנית לפסגת ליגת העל על חשבון מכבי חיפה.

כמות השינויים שאתה עובר השנה יוצאת דופן. מהיציע הגעת להרכב, ועוד שיחקת כמגן ימני. איך הרגשת?

"הצוות יודע שאני פה בשבילו. תמיד אתן את המקסימום שלי, לא חשוב באיזו עמדה אני עולה. אני פה למען הקבוצה".

יכול להיות שנולד מגן ימני חדש למכבי תל אביב? אולי אפילו לרמה של נבחרת ישראל?

"לא יודע, נורא ניסיתי להתרכז בפעולות שלי ולשחק פשוט כי זו באמת עמדה שחדשה לי. במהלך השבוע אמרו לי שכנראה אפתח כמגן ימני, ואני שמח שאני יכול לשחק בעוד עמדה, כי כל החיים שלי שיחקתי רק בתור בלם. אני שמח שעשיתי עבודה טובה".

שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס, מול שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. אריאל שלום
מגן נולד? נחמיאס אתמול/אריאל שלום

אליניב ברדה אמר שלא הגיע להם להפסיד ובאמת הייתה לכם ירידה בדקות האחרונות.

"לקחנו 3 נקודות בשיניים. הייתה ירידה בסוף אבל אני חושב שזה טבעי, כי ברגע שאתה מחמיץ פנדל יש חשש שהמומנטום יתהפך. עשינו הרבה עבודת הגנה, כל הקבוצה. יש משחקים שצריך לקחת בהם 3 נקודות בשמיים ולהמשיך הלאה".

יש תחושה שחזרת מהפציעה שחקן שלם יותר.

"אני מרגיש טוב מאוד כאן. הצד החברתי אצלי מאוד משמעותי. ברגע שאני מרגיש טוב ומרגיש בבית, כשאני יודע שאני יכול להיות אני ב-100 אחוז, אני מרגיש מאוד שלם. הכל מאוד ברור לי, גם עם הצוות. אני יודע בדיוק מה האופציות שלי, מבין בדיוק איך אני צריך לשחק, מתי לצאת עם הכדור, מתי פחות, איפה יש שטחים במשחק. זה עשה אותי שחקן יותר טוב ויותר שקט".

התחלת את המהלך שהוביל לשער הניצחון שלכם.

"בגדול לא הייתי אמור לעלות יותר מדי, אבל זיהיתי שם אופציה לצאת קדימה ולא פחדתי כי אני יודע מה אני מסוגל לעשות. ראיתי שם ערן ומילסון וקיוויתי שהם יכבשו ויסדרו לי בישול בבכורה כמגן ימני. זה היה יכול להיות כיף, אבל אני לוקח גם שער נקי בשתי ידיים.

ביום האחרון של חלון ההעברות הייתה אפשרות אמיתית שתעבור למכבי נתניה. לאן העונה שלך הולכת מכאן?

"צריך להפנות את השאלה הזאת למאמן, כי בכל הזדמנות שקיבלתי נתתי מעצמי 300 אחוז. אני תמיד אתן את זה בכל משחק, גם אם יש נפילה. אני שמח שאני לוקח את ההזדמנות הזאת ומשחק טוב בכל פעם שהוא נותן לי לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, אחרי החמצת פנדל נגד הפועל באר שבע. אריאל שלום
"אף אחד לא צריך לדבר איתו". זהבי אחרי החמצת הפנדל/אריאל שלום

למה לדעתך הקבוצה לא מצליחה לייצר יותר שערים מקרנות ומצבים נייחים?

"אנחנו לא מבקיעים הרבה במצבים נייחים ומודעים לזה. עובדים על זה באימונים וכל פעם מנסים לשפר את זה, אני מקווה שנחזור להבקיע משם בעתיד. עובדים על זה הרבה, אבל אולי צריך עוד קצת".

אחרי ההפסדים של באר שבע והפועל חיפה, מסתמן שמכבי תל אביב ומכבי חיפה ייאבקו על האליפות עד הסוף.

"אני בטוח שיהיה מאבק עד הסוף, אבל לא בטוח שצריך להפסיק לספור את באר שבע וגם את הפועל חיפה. נכון שטיפה התרחקנו עכשיו, אבל אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק ולקוות שבסוף נהיה אלופים - לא חשוב אם יהיו במאבק שתיים, שלוש או ארבע קבוצות".

אחרי הפנדל המוחמץ של ערן זהבי, היה נראה שאף אחד מהשחקנים לא ניגש לעודד אותו.

"ערן זה ערן זהבי. גם אם הוא לא יבקיע 40 או 50 משחקים, המנטליות שלו היא לא מהעולם הזה. אף אחד לא צריך לנחם אותו, אף אחד לא צריך לדבר איתו. ערן זה ערן. הוא משהו אחר".

אוהדי מכבי תל אביב עם שלטים לזכר הנרצחים והנופלים במלחמה. אריאל שלום
"מרגש בכל פעם מחדש". המחווה של אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

הקהל היום עשה מחווה מטורפת לכל האוהדים שנרצחו ונפלו בקרבות.

"זה היה מאוד מרגש. הסברתי לסבוריט מה הקהל עושה ושנינו התפעלנו. הייתה אווירה מדהימה כל המשחק. האוהדים וגם המועדון יודעים לעשות מחוות כאלו. מאז תחילת המלחמה, כל השחקנים התנדבו להגיע לכל כך הרבה מקומות - לוויות, ניחומים. עד היום אנחנו בקשר עם כל מיני משפחות. המועדון מאוד דאג שנהיה חלק מהמעטפת הזאת. כמה שאני אוהב את המועדון הזה, אחרי המחוות האלה של האוהדים ושל המועדון אני עוד יותר אוהב אותו. זה כל פעם מרגש מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully