וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האופציה הכי טובה": באיטליה החמיאו לוייסמן, המאמן מצפה ליותר

התקשורת האיטלקית סיכמה את הופעת הבכורה של החלוץ בהרכב סלרניטנה: "עובד למען הקבוצה". מאמנו מסביר מדוע החליף אותו

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 22.2/ספורט1

שחקנים פעלתנים וממושמעים כמו שון וייסמן לרוב זוכים להערכה באיטליה - ואכן נראה שהחלוץ הישראלי מותיר רושם חיובי בינתיים על העיתונאים בארץ המגף. וייסמן פתח אתמול (שבת) לראשונה בהרכב סלרניטנה, ולמרות שהמשחק הסתיים בהפסד 2:0 למונצה והותיר את קבוצתו עמוק במקום האחרון, הוא סומן כאחת מנקודות האור בקבוצה.

"קיבל מעט מדי כדורים וגם כשכבר היה איתו, לא תמיד קיבל את ההחלטות הנכונות. יחד עם זאת, נראה שכרגע הוא האופציה הכי טובה שיש לסלרניטנה בעמדת החלוץ המרכזי", כתבו באתר "טוטוסלרניטנה", בו הוענק לוייסמן ציון 5.5. ציון זהה הוענק לו ב"יורוספורט" איטליה, שם נכתב: "הוא עובד קשה למען הקבוצה, אבל בשורה התחתונה לא באמת קיבל צ'אנס לבעוט לשער".

באתר "טוטומרקאטו" כתבו: "הרבה מחויבות ונחישות מצד הישראלי, שעובד למען הקבוצה ומסר כמה מסירות טובות לחבריו, אבל לא הראה את עצמו מספיק ברחבה".

שון וייסמן שחקן סלרניטנה לפני ווארן בונדו שחקן מונצה. Francesco Pecoraro, GettyImages
באיטליה מעריכים שחקנים כמוהו. וייסמן מימין/GettyImages, Francesco Pecoraro

המאמן פאביו ליבראני הסביר מדוע החליף את וייסמן בדקה ה-62, ואמר שמלבד המשמעת הטקטית, הוא רוצה לראות ממנו יותר מחץ. "הכנסתי שני שחקני התקפה והייתי צריך לוותר על אחד, כדי למנוע פקק ברחבה. לכן הוצאתי את וייסמן, שלא היה מעורב מספיק באיזורים המסוכנים", אמר ליבראני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully