וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לאולם הפגנה, על הפרקט הפתעה? ישראל מוכנה לסלובניה

25.2.2024 / 14:02

כוחות אבטחה רבים ינסו לשמור על שקט כשמאות מפגינים אמורים למחות נגד ישראל לפני המשחק בקופר (19:00), במשלחת לא נלחצים, ומתמקדים בדגשים המקצועיים: "השחקנים יגיעו משוחררים"

משטרת פורטוגל מסירה דגלי פלסטין שהונפו נגד נבחרת ישראל/באדיבות איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תתארח הערב (ראשון, 19:00) בקופר אצל נבחרת סלובניה במסגרת המחזור השני של מוקדמות יורובאסקט 2025. הנבחרת של אריאל בית הלחמי מגיעה למשחק אחרי ניצחון במשחק הבכורה על פורטוגל, כשגם הסלובנים ניצחו במשחק הראשון שלהם את אוקראינה בבית.

ישראל ערכה אתמול אימון כפול לקראת המשחק. בנבחרת חזרו והדגישו את החשיבות של הסגירה לריבאונד בהתמודדות הנוכחית לאור מצבת הגבוהים הדלילה. בנבחרת יודעים כי אם סלובניה תגרום לנזק מינימלי במשחק הפנים, קיים סיכוי להפתעה ולצאת עם ניצחון מקופר.

"יריבה בהחלט שונה מפורטוגל. הרמה תהיה הרבה יותר גבוהה מאשר במשחק בחמישי", אמר לקראת המשחק אריאל בית הלחמי, "השחקנים שלנו אחרי המשחק הראשון יגיעו יותר משוחררים ואמור להיות משחק אחר מבחינת הסגנון שהיה בפורטוגל, יותר כדורסל שבו נוכל להבליט את היתרונות שלנו. השחקנים מרוכזים וממוקדים במטרה לנצח את המשחק".

מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי. אתר פיב"א, אתר רשמי
"מגיעים משוחררים". בית הלחמי/אתר רשמי, אתר פיב"א

קופר היא עיר קטנה הקרובה מאוד לגבול האיטלקי, לא רחוקה מהגבול הקרואטי ועל חוף הים התיכון. בעיר קיימת דריכות רבה לקראת המשחק, גם בפן הביטחוני. למרות שקופר אירחה משחקים רבים של נבחרת סלובניה, בעיר חוששים מהפגנה שצפויה להתקיים לפני המשחק נגד ישראל. למקום הוזרמו כוחות אבטחה נוספים כדי למנוע תקריות.

על פי הסלובנים, ההפגנה צפויה לכלול כמה מאות אנשים בלבד, אך בכל זאת היא נלקחת ברצינות. במשלחת הישראלית לא לחוצים מההפגנה, וסומכים על המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully