וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין ושחקני מכבי תל אביב תמכו בזהבי. דוידה יזכה ליותר אמון

25.2.2024 / 6:05

מכבי תל אביב לא מתנצלת על היכולת אחרי שחצבה את דרכה לניצחון על "הלהיט של הליגה", וממשיכה לחכות ל"זהבי של קרית שלום": "צריך קצת מזל". בינתיים דוידה מתדפק על הדלת, מילסון שוב מוכיח את חשיבותו ונחמיאס מפתיע. ומה המסר של קין למחליפים?

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

על אף שלא הציגה יכולת מרשימה ובמיוחד כשבדקות האחרונות הפועל באר שבע סיכנה אותה מאוד, מכבי תל אביב מרוצה מאוד הבוקר (ראשון) מהניצחון אמש על אליניב ברדה ושחקניו בדרך לפתיחת פער של 9 נקודות מהדרומיים שבמקום השלישי ושל 3 נקודות ממכבי חיפה, שתשחק הערב מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א.

כמה סיפורים היו במשחק אמש שהסתיים בניצחון 0:1. הסיפור המרכזי היה שוב ערן זהבי שלא מצא את הרשת בעוד משחק ליגה כשהפעם הוא גם מחמיץ פנדל. רובי קין החזיר את זהבי להרכב אמש, אבל החליף אותו במחצית השנייה.

מתוך תשעת משחקי הליגה האחרונים, זהבי כבש רק בדרבי התל אביבי. אמש הוא גם פירסם פוסט קצר באינסטגרם בו הודה לאוהדים ולחבריו מהקבוצה על התמיכה בו. קין נשאל אמש במסיבת העיתונאים על הירידה אצל זהבי ואמר: "באימונים זה אותו זהבי של תחילת העונה. אין הבדל בין היכולת שלו אז בקרית שלום לבין מה שהוא מציג עכשיו. לעתים מה שחלוץ צריך זה קצת מזל. השחקנים האחרים צריכים להפנים שהם צריכים גם לכבוש ולשמחתי עשינו את זה".

שחקני מכבי תל אביב, אושר דוידה, ערן זהבי. אריאל שלום
האחד מקבל גב, השני מתחיל להרוויח אותו. זהבי ודוידה/אריאל שלום

אבל היו עוד סיפורים, כמו מילסון שכבש את שער הניצחון ושוב לימד עד כמה הוא היה חסר למכבי תל אביב כשהיה באליפות אפריקה. סיפור אחר הגיע מכיוון עידן נחמיאס, שנכנס להרכב לעמדת המגן הימני והיה מצוין.

אם רוצים עוד סיפור אז אושר דוידה, שלא פתח בהרכב ונכנס כמחליף במקום יונס מלדה שנפצע, ראוי להיות אחד מסיפורי המשחק. רובי קין מתכוון לתת יותר דקות לדוידה ולהתחיל לסמוך עליו כבר מהדקה הראשונה. "בכל פעם שאושר נכנס מהספסל, כמו הערב, הוא היה טוב ונתן מעצמו. הוא דופק על הדלת שלנו כדי לקבל הזדמנות לפתוח בהרכב".

קין אמר לשחקנים בסוף המשחק: "תעשו לי כאב ראש בכל משחק. אני אוהב ששחקנים עושים לי כאב ראש חיובי. תייצרו משמעות לחילוף שלכם. תגרמו לחילוף שלכם להיות משמעותי כשאתם עולים לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם מילסון. אריאל שלום
כמה טוב שבאת. מילסון חוגג/אריאל שלום

קין היה מרוצה שהקבוצה לא ספגה והוא החמיא על כך בחדר ההלבשה. גורם בקבוצה אמר: "שוכחים שהפועל באר שבע הייתה הלהיט של הליגה עד לפני שבוע עם עשרה ניצחונות רצופים. ניצחנו קבוצה חזקה מאוד שרצתה להצטרף לקרב על האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully