וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים למוד הישרדות: הפועל תל אביב המשיכה להסתבך בתחתית

25.2.2024 / 6:30

עם 4 נקודות בעשרת המשחקים האחרונים (המאזן הגרוע בליגה בתקופה זו), הפועל תל אביב מסובכת בתחתית ואבוקסיס חייב למצוא פתרונות. כשמרכז ההגנה קורס, הקישור חלש וההתקפה לא מתפקדת, האדומים בבעיה קשה

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

יוסי אבוקסיס לא ראה את עצמו עם נקודה אחת מתשע אפשריות לאחר שלושה משחקים בהפועל תל אביב. אתמול (שבת) הקבוצה התבזתה במושבה נגד מכבי פתח תקוה בהפסד 3:0. הרבה מעבר לתוצאה, יותר מדי שחקנים לא הגיעו למשחק, לא תפקדו בהגנה ובהתקפה, לא לקחו אחריות ורק במזל המשחק לא נגמר בתוצאה גבוהה ומשפילה יותר.

גם אבוקסיס כנראה מבין שהקבוצה תצטרך לשנות מוד מהמשחק הקרוב. הקלות שבה מגיעים לשער שלה, הקלות שבא עוברים דרך הקישור (ואתמול הפועל פתחה עם שני הקשרים הכי הגנתיים שלה, קנצפולסקי וגנאיים שפשוט היו איטיים, מסורבלים ולא הצליחו להשפיע על המשחק), חוסר היעילות של שחקנים כמו לאיוס וצ'יבוטה עליהם בנתה הקבוצה את החלק הקדמי, וכמובן מרכז ההגנה, שלא מפסיק לחלק מתנות ואתמול סידר לבן שהר מצבים לסיים גם עם רביעייה.

וזאת הפועל תל אביב הנוכחית. היא לא יכולה לשחק עם פאסי ובלוריאן ב-4 בהגנה, רק חמישה וקישור מעובה, זה מה שיש לה למכור. אם מישהו רוצה לחכות ללאיוס או צ'יבוטה היא תתעורר בלאומית. אין לה היום שחקן אחד בחלק הקדמי שיכול לקחת על עצמו את הקבוצה. לא במקרה היא שלושה משחקים ללא שער. אלטמן יודע להגיע למצבים אך בכושר משחק רע. אוז'בולט לא חזר טוב מכל ההמולה סביבו ובסופו של דבר כל המכלול ההתקפי הזה מכיל שמות חסרי יעילות עבור האדומים.

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. קובי אליהו
לא מי שיציל את המצב ההתקפי של האדומים. אלטמן/קובי אליהו

ואם מסתכלים על זה, האדומים פשוט נחלשו בינואר. רודריגס הלך ללא מחליף, גורפינקל הלך ועדיין לא הגיע מחליף מספיק טוב, ארבעה שחקני הרכב - רז מאיר, קופרמן, טוריאל וגנאיים - לא שיחקו כמעט עד ינואר וזה בולט, החלוץ הגמבי טאמבדו עולה מחליף או לא משחק כלל, ואפילו זובאס מתיישר עם היכולת החלשה ואין כרגע נקודת אור.

עוד בוואלה!

יוסי אבוקסיס: "שום דבר לא עבד, ציפיתי להשיג יותר מאז שהגעתי"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
יש בכלל תקווה להמשך העונה?/קובי אליהו

בשבוע הבא האדומים פוגשים את הפועל פתח תקוה. בעשרת המשחקים האחרונים צברה הקבוצה 4 נקודות, אלה מספרים של קבוצה שיורדת ליגה. על הקווים יש כבר מאמן שלישי, רכש לא ניתן להביא, אם השחקנים לא ייקחו את עצמם בידיים וישיגו 3 נקודות במשחק הקרוב קשה לראות איפה הם כן ישיגו ניצחון, במיוחד לאור החוסר אמונה שהם משדרים וחוסר היכולת לעמוד בלחץ הנדרש בהפועל תל אביב. לקראת מאבקי התחתית הצפויים לקבוצה, זה בהחלט מדאיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully