וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: האם צריך לזמן את ערן זהבי לנבחרת בכושרו הנוכחי?

הסקורר של מכבי ת"א ממשיך את תקופת היובש: האם הוא ראוי למקום בנבחרת לקראת המאבק על הכרטיס ליורו, או שמא עדיף להשאיר אותו בחוץ?

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב אומנם התאוששה מהמשבר והשיגה שני ניצחונות מרשימים בשבוע האחרון, אבל ערן זהבי עדיין מתקשה למצוא את הרשת. החלוץ של המוליכה, שפתח את העונה בצורה מדהימה והרשית כמעט בכל משחק, כבש רק במשחק אחר מתוך 15 המשחקים האחרונים של קבוצתו (צמד בדרבי), והשלים מאז שישה משחקים רצוף ללא שער, כשאתמול אף החטיא פנדל מול הפועל באר שבע.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, אחרי החמצת פנדל נגד הפועל באר שבע. אריאל שלום
מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, אבל בכושר מאכזב. זהבי/אריאל שלום

כזכור, היה דיון דרמטי ומשמעותי סביב שאלת זימונו של ערן זהבי לנבחרת, על רקע העימות בינו לבין המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון, ואחרי סולחה, על רקע המצב הייחודי במדינה והדרישה לאחדות - השניים התפייסו וזהבי חזר לנבחרת.

מהר מאוד ההחלטה להחזיר אותו השתלמה, וזהבי כבש לזכות הנבחרת במשחק החשוב מול רומניה, אבל זה לא הספיק והנבחרת הפסידה 2:1. יחד עם התיקו מול שוויץ וההפסד לבוסניה, ישראל עברה לפלייאוף.

השאלה כעת היא האם לזמן חלוץ ותיק ומנוסה עם רזומה מוכח כמו של ערן זהבי (שהוא כידוע מלך השערים של הנבחרת בכל הזמנים), או שמא אלון חזן חייב לבחור את השחקנים שבכושר הכי טוב, ולא ברור האם זהבי נכלל ביניהם. מה דעתכם? הצביעו בסקר, והכריעו את הדילמה שבוודאי מטרידה גם את חזן ובניון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

האם ערן זהבי צריך להיות בסגל הנבחרת בפלייאוף העלייה ליורו 2024?

כן
58%
לא
42%
הסקר הסתיים
3154 משתתפים

ישראל תשחק נגד איסלנד בחצי גמר הפלייאוף ב-21 במרץ והמנצחת תפגוש את אוקראינה או בוסניה. מי שתנצח בגמר, תזכה בכרטיס ליורו 2024 בגרמניה ותשחק בבית ה', אליו הוגרלו גם בלגיה, סלובקיה ורומניה. בשל המצב הביטחוני, ישראל שוב תארח בבודפשט.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully