וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "היינו צריכים להבקיע את השני". זהבי: "תודה על התמיכה"

24.2.2024 / 22:45

מכבי תל אביב השיגה 0:1 חשוב נגד הפועל באר שבע, למרות החמצת פנדל של החלוץ שהודה לאוהדים: "בטוח שאחזיר לכם ברגעים חשובים בהמשך הדרך". קין: "אהבתי את הלחימה והאופי, נהניתי מהמאבק"

צפו בשער הניצחון: מילסון כבש, מכבי תל אביב גברה 0:1 על הפועל באר שבע/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה הערב (שבת) למקום הראשון בליגת העל בזכות 0:1 שני העונה על הפועל באר שבע, רק הפעם בבלומפילד. מילסון הכריע בדקה ה-41 ולאחר מכן ערן זהבי החמיץ פנדל מול ניב אליאסי, אך זה לא מנע מהצהובים לאסוף שלוש נקודות, וזה גם הפער שלהם ממכבי חיפה שתשחק מחר באשדוד ותנסה לשוב לפסגה.

כעת מצפים למכבי תל אביב שלושה משחקי בית רצופים בשלוש מסגרות שונות: באמצע השבוע מול מכבי יפו מהלאומית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, בשבת הבאה מול מכבי פתח תקוה בליגה ובחמישי לאחר מכן (7 במרץ) בסרביה מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

המאמן רובי קין אמר במסיבת העיתונאים על משחק הגביע מול יפו ש"99 אחוז שהוא ישוחק ביום רביעי ולא בשלישי, אנחנו מוכנים לזה". כזכור, המשחק צפוי לזוז רשמית בגלל דרישת המשטרה, שביום שלישי תצטרף לאבטח את הבחירות ברשויות המקומיות.

שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב אחרי שריקת הסיום/אריאל שלום

המאמן רובי קין סיכם: "היינו צריכים להבקיע את השני, אבל זה הכדורגל, שום דבר לא מגיע בקלות. היו כמה הזדמנויות לעשות 0:2. אני יודע מה זה לבעוט פנדלים, ואני לא בא בטענות לערן כי הייתי חלוץ והקרדיט שם הוא לשוער שעצר נהדר. היה להם מצב טוב לקראת הסיום, אני לא חושב שהם יצרו לנו יותר מדי בעיות אבל באר שבע קבוצה טובה, מאורגנת, ונהניתי מהמאבק הזה".

המאמן הוסיף: "היו מצבים ואם היינו מבקיעים אותם אולי המשחק הזה היה הולך לכיוונים של 0:3 או 0:4, אני תמיד אומר כמה חשוב השער השני כדי להרגיש בטוח יותר. אבל, רשת נקייה ואהבתי את הלחימה והאופי כי הם הראו שהם מסוגלים ויכולים להילחם על התוצאה כשצריך".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

ערן זהבי, ששוב לא כבש אבל זכה לעידוד מהיציעים אחרי החמצת הפנדל, העלה פוסט באינסטגרם ובו כתב: "ניצחון חשוב להמשך הדרך, תודה לקהל שלנו על התמיכה הערב, גם על התמיכה בי אישית אחרי החמצת הפנדל ובכלל בתקופה הזאת, אני בטוח שאחזיר לכם ברגעים חשובים בהמשך הדרך". מילסון כתב לו בתגובה: "אנחנו בוטחים בך קפטן, אוהבים אותך כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully