וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק 8 נקודות מהמקום השלישי: 1:2 דרמטי לקרית שמונה על שפרעם

אחרי ההפסדים של בני יהודה וטבריה, המוליכה הפכה בדקה ה-90+6 משער של זיקרי ועשתה צעד ענק אל עבר חזרה לליגת העל. 2:3 אדיר לכפ"ס על כפר קאסם, 1:3 לרמה"ש על הפועל ר"ג

טיזר ל"סערה בממלכה" עם זאביק זלצר, חלק א'/ספורט1

תוצאות יום שישי בליגה הלאומית שוב שיחקו לידי עירוני קרית שמונה, שידעה שהיא יכולה להגדיל הערב את יתרונה על פני המקום השלישי לשמונה נקודות אם תנצח במפגש קצוות בנתניה את איחוד בני שפרעם המדורגת אחרונה. זה הלך לה קשה מאוד, אבל בדקה ה-90+6 היא השלימה מהפך ועשתה צעד ענק אל עבר חזרה לליגת העל. בתחתית, הפועל כפר סבא עלתה מעל הקו האדום בזכות מהפך מטורף וניצחון 2:3 על כפר קאסם. מנחם קורצקי נכנע בדרבי הפרטי שלו עם הפועל רמת גן 3:1 להפועל ניר רמת השרון שנהנתה משלושער של אברהם רדאי.

עירוני קרית שמונה - איחוד בני שפרעם 1:2

ההפסד של בני יהודה הבטיח לקרית שמונה עוד שבוע בפסגה וההפסד של עירוני טבריה העניק לה הזדמנות לפתוח פער של שמונה נקודות במאבק על הכרטיסים לליגת העל. היא הייתה מאוד קרובה למעידה אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד שהציגה מול נועלת הטבלה וירדה לפיגור משער מהיר של הקמרוני סיריל צ'אי צ'אמבה, אבל ממש עם פתיחת המחצית השנייה השוותה מנגיחה טובה של מוחמד אבו רומי והפכה עמוק-עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-90+6, משער מרהיב של רועי זיקרי. שפרעם הייתה קרובה לנקודה יקרה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, אבל נותרה אחרונה והסתבכה כהוגן.

דקה 10: גול! יתרון מפתיע בנתניה. כדור ארוך נשלח אל עבר ארשיד, שעבר את כהן, הרים לרחבה וצ'אמבה הקדים את חבשי ומקרוב הכניע את צור. 0:1 לבני שפרעם.

דקה 47: גול! שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, אבו רומי נותר ללא כיסוי ברחבה ואחרי קרן מצוינת מימין נגח בעוצמה את שער השוויון.

דקה 90+6: גול! זיקרי הפך עמוק בתוספת הזמן! השופט הוסיף 11 דקות, בדקה השביעית של התוספת זיקרי חתך משמאל למרכז ובעט לחיבורים הרחוקים.

אריאל שרצקי אחרי ניצחון עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
החגיגה של קרית שמונה נמשכת. שרצקי/מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 1:3

שבע נקודות מתוך תשע אפשריות ושלושה משחקים עם שער נקי היו לאורדונים מאז מינויו של מנחם קורצקי, אבל המומנטום נעצר דווקא בדרבי הפרטי שלו ברמת השרון. אברהם רדאי הבקיע שלושער גדול ולא הותיר לאורחת סיכוי ללקט נקודות. רמת השרון מצדה האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד לארבעה ובזכות הניצחון זינקה למקום השישי.

דקה 58: גול! אברהם רדאי כבש לזכות המקומיים והעלה אותם ליתרון יקר.

דקה 76: גול! השני של רמת השרון. גל מעתוק יצא לסלאלום יוצא דופן על קו שמאל, השאיר מאחוריו כמעט את כל ההגנה ורק מול השער הכדור ברח לו, אבל רדאי מקרוב דחק והשלים צמד.

דקה 90+1: גול! רדאי השלים שלושער וסגר עניין בגרונדמן.

דקה 90+5: גול! שניות לפני שריקת הסיום, אבו דחק מקרוב וקבע 3:1 בסיום.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא 3:2

חמישה מפגשים היו בין השתיים עד היום בליגה הלאומית, ומ.ס. כפר קאסם עדיין לא ניצחה. היום היא הייתה בדרך הבטוחה לקחת שלוש נקודות לאור יתרון כפול שהשיגה בדקה ה-32, אבל מי שערב המחזור הייתה במקום לפני האחרון בטבלה, השלימה מהפך מטורף, ניצחה 2:3 ותפסה את המקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן בזכות הפרש שערים עדיף על פני זה של הפועל עפולה. כפר קאסם הייתה יכולה להשתוות להפועל נוף הגליל במקום החמישי אם הייתה מנצחת.

דקה 26: גול! מוחמד סרסור העלה את המארחת ליתרון וסיבך מאוד את האורחת, שספגה כשבמקביל בנתניה שפרעם מובילה על המוליכה קרית שמונה.

דקה 32: גול! כפר קאסם הכפילה את יתרונה. דיין בכדור עומק הציב את דהן לבד מול השער והוא כבש בקלות.

דקה 45: גול! כפר סבא חזרה למשחק אחרי הרמה טובה של ברוכיאן לראשו של קוקו, שממטרים ספורים נגח פנימה.

דקה 88: גול! כפר סבא חזרה מפיגור כפול. בעיטה של גולאני ממש על סף הרחבה טסה לפינה הרחוקה ופגשה את הרשת.

דקה 89: גול! לא ייאמן, כפר סבא מובילה 2:3! פישלר עלה לרחבה, עמד לבדו ליד השער ונגח את המהפך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

משחקי יום שישי:

הפועל עכו - בני יהודה 1:2
עירוני טבריה - מכבי יפו 1:0
הפועל אום אל פאחם - הפועל נוף הגליל 1:2
מכבי הרצליה - הפועל עפולה 1:2
סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully