וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "הקבוצה במצב של לרדת ליגה ונעשה הכל כדי שזה לא יקרה"

מאמנה הטרי של בית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 עם מכבי נתניה: "לא היה קל להגיע לכאן, אבל אני מחובר למקום. צריך להחזיר ביטחון". צרפתי: "הצלחנו לפחות להוציא נקודה". צפו בתגובות

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

רצף של ארבעה הפסדים עבור בית"ר ירושלים וחמישה הפסדים עבור מכבי נתניה הסתיים הערב (שבת) כששתי הקבוצות נפגשו באצטדיון טדי בבכורה של ברק יצחקי על הקווים של המארחת, וסיימו ב-0:0 מאכזב לקהל, אך יחסית מרצה עבור הקבוצות שקיוו בעיקר לעצור את המפולת. המחצית הראשונה הייתה כולה של היהלומים שהיו קרובים יותר לכבוש, וגם ראו כבר שער של לירן רוטמן נפסל, בעוד במחצית השנייה הירושלמים גרמו לעומר ניראון למתוח את איברים לא מעט פעמים על מנת להציל את האורחים מספיגה דרמטית.

ברק יצחקי על הבכורה שלו על הקווים: "לא הייתה החלטה קלה עבורי להגיע לכאן. כל הסיטואציה שנוצרה מסביב הקדימה את זה, זאת החלטה קשה ומסוכנת, אבל אני כל כך מחובר למקום הזה. בית"ר ירושלים זה מועדון לחוץ, בטח בסיטואציה הנוכחית. המטרה בסוף השנה זה לצבור כמה שיותר נקודות עד הפלייאוף. הקבוצה במצב של לרדת ליגה ונעשה הכל כדי שזה לא יקרה. המחצית הראשונה כמעט ולא הופענו, נתניה שלטה במשחק. במחצית השנייה זה התאזן, אפילו הלכו הדברים יותר לטובתנו. בסוף זאת תוצאה מאופסת שעם טיפת מזל גם היינו יכולים לכבוש, גול אחד לא היה מזיק".

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים לצד משה אוחיון. ברני ארדוב
יש עוד עבודה בבית"ר. יצחקי ואוחיון/ברני ארדוב

על המשך הדרך עם הקבוצה לקראת המשחקים הקרובים: "נצטרך לנתח ולהבין יותר לעומק מה היה היום. השחקנים לא היו מספיק שקטים עם הכדור. הייתה פה תקופה לא פשוטה עם ספיגת שערים בדקות המאוחרות. בסוף אתה צריך ללכת עם העקרונות שלך עד הסוף וזה מה שאעשה".

דור מיכה סיכם: "הדרישות של יצחקי ואלמוג כהן שונות. הם מצפים מאיתנו ללחץ בכל המגרש, זה דורש תיאום ובמחצית הראשונה זה פחות עבד לנו. עם הזמן אני משוכנע שנראה יותר טוב. נצטרך לשפר את המאזן הביתי, להפוך את טדי למבצר כמו שהוא היה פעם. היו פה רגעים מאוד טובים עם ברק, נצטרך לקחת את העידוד ולהמשיך קדימה. הקו האדום? לא רחוק מאיתנו, קרוב מאוד. נצטרך לשנות את המחשבה. כל הזמן הדיבור היה הפלייאוף העליון. אם הדברים יסתדרו נשמח, אבל אנחנו קרובים יותר לפלייאוף התחתון ונצטרך להוציא כמה שיותר נקודות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו בתגובות בסיום

התגובות בסיום ה-0:0 של בית"ר ירושלים מול מכבי נתניה/ספורט1
גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הסתפקו בנקודה. צרפתי/ברני ארדוב

גיא צרפתי: "אפשר לחלק את המשחק לשלושה חלקים. במחצית הראשונה היינו נהדרים, הפתענו את בית"ר. אם להודות, פתחנו לא טוב את המחצית השנייה. אחרי החילופים היינו יכולים להבקיע. החלק השלישי זה הדקות האחרונות, כדורים שרקו ליד הרחבה שלנו אחרי ההרחקה של אביב אברהם. הצלחנו להוציא לפחות נקודה. עומר ניראון? צריך להגיד על זה משהו, לגבי היכולת ההגנתית של הקבוצה. ננתח את זה, נראה מה עבד טוב ומבחינתי מה שה-VAR קובע מוחלט".

על הפלייאוף העליון: "צריכים לחשוב איך לאושש את השחקנים לפני הגביע. אבו חנא נפצע, הוא שחקן חשוב. אביב אברהם שחקן טוב, צריך לשאול את השופט למה הוא קיבל את הצהוב השני. נמשיך גם בלעדיו".

עומר ניראון על ההופעה הראשונה שלו בין הקורות אצל היהלומים: "כיף לשבור את רצף ההפסדים ולא לספוג, שמחתי לעזור. הרגשות מעורבים, כי הרגיש במהלך המשחק שיכולנו לעשות יותר. מרוצים מהנקודה בהתחשב הנסיבות. היה הרבה לחץ, הבאנו הופעה אדירה ושמח ששמרנו על שער נקי. פלייאוף עליון? שינינו שיטה, לחשוב על פלייאוף עליון זה לא בראש סדר העדיפויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully