וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הגישה הייתה רעה, הייתי צריך להחליף את כולם במחצית"

עודכן לאחרונה: 24.2.2024 / 23:00

בני סכנין גברה על הפועל חיפה ורשמה עוד ניצחון חוץ, דראפיץ': "אולי ראש העיר הבא יבנה אצטדיון חדש". אלחמיד: "המטרה הייתה פלייאוף העליון ואותה השגנו". רוני לוי על ביטול הפנדל: "אני רוצה לראות שעושים את זה לקבוצה גדולה"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:1/ספורט1

בני סכנין עשתה היום (שבת) צעד גדול לפלייאוף העליון, כשגברה בחוץ 1:2 על הפועל חיפה. ספינלי כבש שער בכורה (8) אחרי שבעיטה של אומאונגה פגעה בו ושינתה כיוון, הבלגי הכפיל (18) אחרי טעות של מלול והשלים פתיחה מהממת לאורחים. אלחמיד רק צימק (65), הפועל חיפה לחצה, בסיום גם חגגה פנדל אחרי הכשלה על סבג, אבל השופט לייבה נקרא ל-VAR וביטל את ההחלטה שלו.

שחקני בני סכנין חוגגים. מאור אלקסלסי
בדרך הנכונה. סכנין/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין, סלובודן דראפיץ': "אנחנו מרוצים מאוד, למרות שהמחצית השנייה שלנו הייתה פחות טובה. הנקודות במשחקי החוץ? המגרשים בחוץ יותר טובים. אולי ראש העיר הבא יבנה אצטדיון חדש... אני לא אחראי לאצטדיון ולדשא, אלא לקבוצה. נתנו היום גולים בזמן. אנחנו רוצים לשחק כדורגל יותר טוב ממה ששיחקנו במחצית השנייה, אנחנו עדיין לא יודעים 'להרוג את המשחק' עם שער שלישי, זה בגלל שאנחנו קבוצה צעירה וחדשה".

סטפן אומאונגה שבגיל 27 כבש שער שני בקריירה וראשון אי פעם במשחק ליגה: "הרגשה טובה, שמח שניצחנו. אני לא מסוג השחקנים שיכבשו 10 שערים בעונה - אני לא פה בשביל זה - אני פה בשביל להיות המנוע של הקבוצה. יש לנו שלושה משחקי גמר גביע עד סוף העונה הסדירה כדי להיות בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן הפועל חיפה לירן סרדל. מאור אלקסלסי
תסכול מהפנדל שנלקח להם. שחקני הפועל חיפה מאוכזבים/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "הגישה של כולנו הייתה רעה מאוד. היינו מאוד נרפים. חילוף כבר במחצית הראשונה? הייתי צריך להחליף את כולם. שילמנו מחיר גבוה מדי על המחצית הראשונה. אולי אם היה לי חלוץ על הספסל הייתי יכול להכניס אותו, אבל היו לי רק שחקני כנף. במחצית השנייה היינו עם גישה יותר טובה".

על ביטול הפנדל בדקה ה-90: "אני ראיתי שני פנדלים לזכותנו, אני רוצה לראות שעושים את זה לקבוצה גדולה שרצה לאליפות. השופט ראה פנדל, אבל טבעי שאחרי שקוראים לו ל-VAR הוא יישר קו".

על הספסול של לירן סרדל: "לירן פתח ב-85 אחוזים מהמשחקים. היום חשבתי לתת לבר לין לפתוח, אבל לצערנו ולצערו, לפעמים שחקן צעיר נקלע ליום רע של הקבוצה והוא נשאב לזה. הוא שחקן מוכשר ויקבל עוד הזדמנויות".

חאתם עבד אלחמיד שצימק: "לא הופענו במחצית הראשונה, לא הגענו, לא הגבנו, לא לקחנו כדור ראשון. לקחנו את זה קשה במחצית ודיברנו על זה בהפסקה. עשינו את זה במחצית השנייה, אבל זה לא הספיק. המטרה הייתה להיות בפלייאוף העליון והשגנו אותה. עכשיו אנחנו רוצים מקום באירופה ואנחנו מכוונים לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully