וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמונדיאל לכלא: שחקן נבחרת מרוקו הואשם שהלם בסלע על ראש נהג משאית

עודכן לאחרונה: 24.2.2024 / 18:51

איליאס שאער, קשר קווינס פארק ריינג'רס שגם שיחק במונדיאל בקטאר, נידון לשנת מאסר על קטטה אלימה שבה היה מעורב עם אחיו

משטרת פורטוגל מסירה דגלי פלסטין שהונפו נגד נבחרת ישראל/באדיבות איגוד הכדורסל

איליאס שאער, שחקן קווינס פארק ריינג'רס ונבחרת מרוקו, נידון לשנת מאסר לאחר ששבר את הגולגולת של נהג משאית. שאער ספג עונש של שנתיים מאסר, כשהשנה הראשונה היא על תנאי. הוא יבלה את השנה השנייה בכלא בבלגיה. הקשר, נשוי עם בן צעיר, חויב לשלם לקורבן 13,400 ליש"ט.

הוא אחד השחקנים הבולטים בשורות הקבוצה מליגת המשנה באנגליה מאז הופעת הבכורה שלו ב-2017, כאשר השחקן בן ה-26 רשם 222 הופעות ב-QPR בקריירה שלו, כולל 31 העונה, עם חמישה שערים וארבעה בישולים. כאמור, הוא גם שחקן בנבחרת מרוקו, ושיחק במונדיאל 2022 בקטאר שבו נבחרתו סיימה במקום הרביעי.

שחקן נבחרת מרוקו, איליאס שאער. Visionhaus, GettyImages
הכחיש שהוא היה זה שהיכה בסלע. שאער/GettyImages, Visionhaus

לעת עתה הוא נשאר באנגליה, למרות שגרם לפציעה קשה בטיול קיאקים לפני ארבע שנים. הוא אפילו פתח בהרכב של ק.פ.ר היום (שבת) מול רות'רהאם בצ'מפיונשיפ. ק.פ.ר פרסמה הצהרת המועדון שבה הבהירה שלא תיתן תגובה נוספת מכיוון ש"ההליך המשפטי עדיין לא הגיע לסיומו".

במשפט באנטוורפן, עיר הולדתו, נטען כי שאער, לצד אחיו ג'באר וקבוצת חברים, התווכח עם הנהג בבאזיל, צרפת, בקיץ 2020. על ג'באר הוטל מאסר על תנאי של שישה חודשים וקנס של 700 ליש"ט.

כל המעורבים חיכו לאוטובוס חזרה לבלגיה, ואחרי הקטטה שפרצה נהג המשאית סבל משבר חמור בגולגולת באורך שני סנטימטרים ופונה במצב אנוש לבית החולים בריימס. "לאחר מכן הוא נאלץ להתאושש במשך תקופה ארוכה בבית חולים בבלגיה, ולא יכול היה לעשות את עבודתו כנהג משאית במשך זמן רב", נטען בבית המשפט, "המכה הייתה כמעט קטלנית עבורו, והוא עדיין מרגיש את תופעות הלוואי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת מרוקו, איליאס שאער. Markus Gilliar - GES Sportfoto, GettyImages
שחקן נבחרת מרוקו, איליאס שאער/GettyImages, Markus Gilliar - GES Sportfoto
איליאס שאער, קשר קווינס פארק ריינג'רס, מול רות'רהאם. Richard Pelham, GettyImages
איליאס שאער, קשר קווינס פארק ריינג'רס, מול רות'רהאם/GettyImages, Richard Pelham

על פי העדויות, אישה בביקיני התפרצה, הכתה, שרטה ונשכה אחרים כשדרשה להיות הראשונה לעלות לאוטובוס. "זה הוביל למריבה עם אנשים אחרים שהמתינו, כולל הקורבנות, נילס טי (הנהג), אחותו אלין טי ואדם נוסף", אמר התובע. "האישה בביקיני הירוק התנהגה באגרסיביות רבה והדברים הסלימו במהירות, כשהיא מתפרצת לעבר הקורבנות וילדיהם".

פרצה קטטה גדולה, ושאער, על פי החשד, לקח כיסא, אחז בסלע ופגע בנילס טי, שאיבד את הכרתו. הוא הכחיש כי הוא האיש שהשתמש בסלע וביקש לערוך משפט חוזר עם עורך דין אחר, אבל הבקשה נדחתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully