וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גלוך כבש ובישל, ביברס נאתכו ופרטיזן שמרו על הפסגה

הישראלי בן ה-19 הכין לקרגור והבקיע את החמישי שלו (54) ב-0:7 על לוסטנאו. צפו: 78 דקות לנאתכו ב-1:2 על רדניק סורדוליצה, שער נקי לגלזר בניצחון הכוכב האדום

תקציר ניצחונה של פרטיזן בלגרד 1:2 על רדניק סורדוליצה/ספורט1

אוסקר גלוך העלה הערב (שבת) את סך שעריו העונה בליגה האוסטרית לחמישה וכך גם את סך בישוליו, כשרד בול זלצבורג מחצה 0:7 את אוסטריה לוסטנאו. אחרי שער של פרננדו (4) ועצמי של מתאוס לינס (13), גלוך נשלח לרחבה ומסר מצד שמאל לדני מאוריץ קרגור שכבש את השלישי של האלופה בדקה ה-18. פרננדו השלים צמד (32) ובדקה ה-53 הכין לוקה סוצ'יץ' לגלוך שבעט בימין אל הרשת בין שחקני ההגנה וקבע 0:5. גלוך הוחלף בדקה ה-67 והתוצאה גדלה עד לסיום. כזכור, זלצבורג חזרה מפגרת החורף עם שתי תוצאות תיקו, אבל עדיין מקדימה את שטורם גראץ שהשיגה גם היא שתי נקודות בשני המחזורים האחרונים. כרגע הפער גדל לחמש נקודות, אך שטורם טרם שיחקה.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד ושיחק 78 דקות בניצחון החוץ 1:2 על נועלת הטבלה רדניק סורדוליצה במחזור ה-22 בליגה הסרבית. הבלם סבטוזאר מרקוביץ' נגח פנימה בדקה ה-70 והמחליף סאמד בזדאר הכפיל בתוספת הזמן, כשלמארחת היה עוד זמן לצמק מפנדל של דאמיר שובשיץ', אקס הפועל תל אביב. פרטיזן עדיין מקדימה בנקודה את הכוכב האדום, שהביסה 0:3 את צ'וקאריצ'קי בבית. עומרי גלזר שמר על שער נקי בפעם השנייה ברציפות, כשגלור קאנגה (9) ועוסמאן בוקארי (75) הבקיעו מהנקודה הלבנה ובתווך כבש גם שריף אנדיאיי (36)

* נטע לביא חזר הבוקר לפעילות בליגה היפנית, כששיחק 35 דקות כמחליף ב-1:1 של גמבה אוסקה בחוץ מול העולה החדשה מאצ'ידה במחזור הפתיחה. הקפטן טקאשי אוסאמי השווה בכדור חופשי בדקה ה-84 מול 10 שחקנים של המארחת, אך בדקות הסיום לא הצליחה גמבה להשלים את המהפך למרות לחץ כבד.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Hiroki Watanabe, GettyImages
התחיל עונה כמחליף. נטע לביא/GettyImages, Hiroki Watanabe

* לידור כהן ובן אז'ובל הוחלפו יחד בדקה ה-84 בהפסד של טראט 1:0 בחוץ לפורט, המדורגת שנייה בליגה התאילנדית. כהן גם ראה כרטיס צהוב וטראט נותרה מתחת לקו האדום.

* ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס ל-20 דקות כמחליף ב-0:2 הביתי של סבאיל על סבאח באקו בליגה האזרית. סבאיל עלתה לפחות זמנית למקום הרביעי.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-63 והיה שותף לניצחונה הביתי של זלגרשג 1:3 על קצ'קמט בליגה ההונגרית. קבוצתו עם 13 נקודות מתוך 15 מאז החזרה מפגרת החורף וכעת נמצאת במקום השמיני.

* דוד קלטינס לא שותף בהפסדה של סט. ג'ונסטון 2:0 בחוץ לסט. מירן בליגה הסקוטית. קבוצתו עם שלושה הפסדים רצופים ובמקום ה-10 (מתוך 12 קבוצות).

* יגאל בקר ישב על הספסל של זקאקיו בהפסד 2:1 לא.א.ל לימסול בפלייאוף התחתון בקפריסין. קבוצתו במקום ה-13 והלפני אחרון.

* סער פדידה לא שותף בניצחון החוץ של אולימפיה לובליאנה 0:4 על אלומיני. קבוצתו במקום השני בסלובניה ובמרחק שבע נקודות מהמוליכה צלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully