וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל אלכסנדר שוחרר מנבחרת קנדה וייבדק על ידי הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 24.2.2024 / 14:12

האדומים הודיעו כי הסנטר שוחרר מסגל נבחרתו בעקבות פציעה, יחזור לארץ וייבדק. לא ברור האם יחמיץ משחקים. השימוע של מנפורד שנתפס על סמים צפוי להיערך השבוע. הורד ערך בכורה בצרפת

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (שבת) כי שחקן הקבוצה קייל אלכסנדר שוחרר מסגל נבחרת קנדה עקב פציעה. "השחקן יחזור לארץ בתחילת השבוע וייבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון להערכת מצבו", נכתב בהודעת המועדון.

בשלב הזה לא ברור האם אלכסנדר יחמיץ את משחק הליגה נגד הפועל חולון ביום שבת הבא, אך מי שאמור לא לשחק הוא הגארד קסבייר מנפורד שהושעה מכל פעילות לאחר שנתפס בבדיקת סמים שנערכה לו בחודש דצמבר. השימוע של מנפורד, כמו גם של דיישון בוקר מהפועל אילת ודרו אדלמן ממכבי רמת גן, ייערך ככל הנראה השבוע כשתוצאות אמורות להתקבל כמה ימים לאחר מכן. בהפועל פועלים על מנת שמנפורד יקבל עונש מינימלי. גם עידן זלמנסון פצוע והוא בספק לחולון.

קייל אלכסנדר הפועל תל אביב. דני מרון
ייבדק בישראל. קייל אלכסנדר/דני מרון

מלבד אלכסנדר, שני שחקנים נוספים של האדומים נמצאים בסגלים של נבחרותיהם בחלון הנבחרות הנוכחי. בריאן אנגולה לא התלבש למשחקה של נבחרת קולומביה, בעוד הוא מחלים מפציעה, ולא ברור האם ישחק במשחק השני של הנבחרת. ג'יילן הורד, שמשתייך לסגל נבחרת צרפת, לא קיבל דקות בניצחון אמש על קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully