וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפאלוב הוא בקהאם הישראלי, חמד כמעט חתם בפיורנטינה"

באיטליה ניתחו את יריבת פיורנטינה, חשפו סקופ על החלוץ הוותיק ופרגנו לקשר הוותיק: "הוא בגילו של המאמן והמנהיג של הקבוצה". קני סייף: "אם נשחק כמו שאנחנו יודעים, אפשר לתת פייט לכל קבוצה"

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה קיבלה אתמול (שישי) הגרלה קשה למדי, כשהזדמן לה מפגש עם פיורנטינה החזקה בשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג. המשחק הראשון יערך ב-7 במרץ ויהיה משחק "בית" של אלופת ישראל, בעוד הגומלין ייערך באצטדיון ארטמיו פרנקי הגועש של הוויולה.


בעוד שבחיפה מבכים הגרלה די קשה, באיטליה דווקא שמחים על "ההגרלה הנוחה" שקיבלה פיורנטינה. ב"סקיי איטליה" ציינו את העובדה שמכבי חיפה מאומנת על ידי מאמן צעיר מאוד (36) שהוא בן גילו של אחד השחקנים. הם התכוונו לליאור רפאלוב, שסחט מחמאה גדולה כשכונה שם "דייויד בקהאם הישראלי".

עוד שחקן שעליו נתנו את הדגש באיטליה הוא תומר חמד, שנולד רק שנה אחרי המאמן שלו מסאי דגו. "מדובר בחלוץ מנוסה ששיחק באנגליה, ספרד ואוסטרליה. הם גם נותנים שם מיני סקופ וכותבים ש"חמד כמעט סגר בפיורנטינה ב-2012, אבל העסקה לא הושלמה".

ליאור רפאלוב מכבי חיפה. GettyImages
"דייויד בקהאם" הישראלי. רפאלוב זכה להשוואה מחמיאה באיטליה/GettyImages

באיטליה מציינים גם שלפיורנטינה יש יתרון משום שמשחק החוץ ייערך בבודפשט ולא באצטדיון סמי עופר הגועש, אך מזהירים מכך שאותה מכבי חיפה ניצחה רק לפני שנה את יובנטוס הגדולה - אומנם באצטדיון הביתי, אך עדיין מדובר בהישג שעורר הדים גם בארץ המגף.

מי שהתראיין לסקיי האיטלקי היה קני סייף, שדיבר על היריבה ויחסי הכוחות ואמר: "אם נשחק כמו שאנחנו יודעים ונילחם אחד עבור השני, נוכל להשפיע מול כל קבוצה. אם אני מעדיף לשחק מול הקבוצות החזקות? זה תמיד נחמד, אבל אני גם רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר. פיורנטינה היא קבוצה מהטופ, אבל אנחנו מרוכזים בעצמנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ההגרלה המלאה

מכבי חיפה - פיורנטינה
אולימפיאקוס - מכבי תל אביב
סרבט ז'נבה - ויקטוריה פלזן
אייאקס - אסטון וילה
מולדה - קלאב ברוז'
אוניון סן ז'ילואז - פנרבחצ'ה
דינמו זאגרב - פאוק סלוניקי
שטורם גראץ - ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully