וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת החוזה הגבוה בהיסטוריה: סטיב קר האריך את חוזהו בגולדן סטייט

עודכן לאחרונה: 24.2.2024 / 8:30

המאמן, שהוליך את הווריירס לזכייה בארבע אליפויות, חתם לעוד שנתיים שבמהלכן הוא ירוויח 35 מיליון דולר - יותר מכל מאמן אחר אי פעם

טיזר ל"סערה בממלכה" עם זאביק זלצר, חלק א'/ספורט1

סטיב קר נשאר בגולדן סטייט: מאמן גולדן סטייט ווריירס, האדריכל של ארבע אליפויות נוצצות, סיכם על הארכת חוזה בשנתיים תמורת 35 מיליון דולר, מה שהופך אותו למאמן בעל השכר הגבוה ביותר בהיסטוריה של ה-NBA, כך מדווחים ב-ESPN.

חוזהו של קר היה אמור לפקוע בסוף עונת 2023-24, וההארכה שלו בשווי 17.5 מיליון דולר לעונה מחזיקה אותו עד עונת 2025-26. מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' מרוויח אומנם יותר מדי שנה, אך הוא מחזיק בתואר הכפול של נשיא ומאמן, מה שהופך את קר למאמן עם השכר הגבוה ביותר אי פעם, כשהוא עוקף את מאמן מיאמי היט אריק ספולסטרה, שחתם על הארכה לשמונה שנים תמורת כ-15 מיליון דולר לעונה.

ההסכם מגיע אחרי חודשים של שיחות בין המנהל הכללי של גולדן סטייט מייק דנליבי ג'וניור לבין נציגיו של קר, ומבטיח לווריירס שיישארו עם המאמן בעל אחוזי הניצחונות של 0.655, החמישי בטיבו בהיסטוריה של הליגה.

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט. Thearon W. Henderson, GettyImages
יחגוג עוד אליפויות עם גולדן סטייט? סטיב קר/GettyImages, Thearon W. Henderson

קר בן ה-58 הוביל את גולדן סטייט כאמור לזכייה בארבע אליפויות ולא פחות משש הופעות בגמר ה-NBA. רק לאחרונה הוא הפך למאמן החמישי הכי מהיר שמגיע ל-500 ניצחונות בקריירה והוא יאמן גם את נבחרת ארה"ב באולימפיאדה, שם האמריקאים ינסו למחוק את הבושה מאליפות העולם. קר הוביל את גולדן סטייט לשיא של 73 ניצחונות בעונה הסדירה ב-2015-16 והמאזן הכללי שלו עם הקבוצה הזו הוא 256:501.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully