וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדרבי: מכבי ראשון לציון ניצחה 25:27 את הפועל אשדוד

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 19:26

האלופה התבססה במקום השני לפני שתתארח אצל היריבה העירונית במחזור הבא, מחזיקת הגביע ירדה למקום החמישי בעקבות רצף ההפסדים

קליפ סיכום השבוע, 22.2/ספורט1

המחזור הרביעי בבית העליון בליגת ווינר הושלם היום (שישי) וב'בית מכבי' בו נערך היום המפגש בין האלופה מכבי ראשון לציון לבין סגנית האלופה ומחזיקת הגביע היוצאת הפועל אשדוד, הצהובים ניצחו 25:27 וביססו את מעמדם במקום השני עם 25 נקודות - לפני שיתארחו בשישי הבא לדרבי אצל הפועל ראשל"צ השלישית (22 נק') - במה שגם מסתמן כאפשרות ריאלית לסדרת חצי הגמר ביניהן.

מנגד, הפועל אשדוד, סגנית האלופה, מסתבכת. היא ירדה למקום החמישי אחרי ההפסד והניצחון של חולון שלשום בתיכונט על מכבי תל אביב. לשתיים 18 נקודות כל אחת, ולחולון יתרון ביחס השערים הכללי של 3 יותר על פני אשדוד, וכאמור המקום הרביעי הוא האחרון שמוביל לפליאוף. אשדוד רשמה היום את ההפסד השישי ברציפות, כולל בגביע המדינה, מאז מחזור סיום הסיבוב הראשון ברמת השרון (לפניו היא דורגה שנייה).

מבקיעים למכבי ראשון לציון: ירמי סידי 7, גיא גרא 6, פבל אטמן 5, נדב ניזרי 4, גל עזריאל ורביד נוימן 2 כ"א, צח מלול 1. שוער: גרדימיר צ'נבסקי 15 עצירות ב 38%.

מבקיעים להפועל אשדוד: עמית סטלמן 5, אורוש טודורוביץ', אלכסנדר באביץ' ופיליפ אירוביץ' 4 כ"א, רואי סולומון, פיליפ לאובץ' וניבו לוי 2 כ"א, איתי סויסה ואור פרקש 1 כ"א. שוערים: ולדימיר בוזיץ' 4 עצירות, אורן מאירוביץ' 10 עצירות.

מכבי ראשון לציון בכדוריד. אגם לוי, אתר רשמי
ניצחון לפני הדרבי לאלופה על סגניתה/אתר רשמי, אגם לוי

בבית התחתון, סיכויי ההישרדות של סוגרת הטבלה, הפועל רמת גן (2 נק') פחתו היום משמעותית והיא קרובה לירידה לליגה הלאומית אחרי הפסד בקרב ההישרדות מול הפועל קרית אונו 34:28. שישה מחזורים לסיום הבית התחתון, ר"ג כבר בפיגור של שש נקודות מקרית אונו ומקרית מוצקין - שגם היחס הישיר שלהם במפגשים מולה טוב יותר.

משחק נוסף היום בבית התחתון היה בין א.כ נס ציונה לאס"א ת"א (12 נק'), שניצחה 27:31 - ועקפה את נס ציונה (11 נק') בדירוג. בני הרצליה ניצחה כבר שלשום את קרית מוצקין 28:33. שתי הקבוצות עשויות להבטיח בשבוע הבא באופן רשמי את הישארותן בליגה. בשישי הבא בבית התחתון - מכבי קרית מוצקין תארח את הפועל ר"ג, אס"א ת"א את בני הרצליה וקרית אונו את נס ציונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully