וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יודע אם העסקה כבר נחתמה, אבל אמבפה 99 אחוז בריאל מדריד"

חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, דיבר על הגעתו הצפויה של חלוץ פריז סן ז'רמן לבלאנקוס: "שני השחקנים הכי טובים בעולם יהיו בקבוצה"

קליפ סיכום השבוע, 22.2/ספורט1

חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, סיפר הערב (שישי) כי "הסיכויים שקיליאן אמבפה יחתום בריאל מדריד הם 99 אחוז".

זה לא סוד שכוכב פריז סן ז'רמן הודיע על רצונו לעזוב עם סיום העונה ובהתאם לאפשרות בחוזהו לסיים את ההתקשרות כבר הקיץ, כמובן שגם המעבר לריאל מדריד הפך לדבר מתבקש בלשון המעטה ונראה כמו רק עניין של זמן עד שיהפוך לעובדה מוגמרת, אבל כך או אחרת - ההתייחסות של טבאס לעניין מספקת מעין חותמת נוספת למעבר הצפוי.

קיליאן אמבפה על הספסל של פריז סן ז'רמן. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
בספרד מחכים להגעתו בקוצר רוח. אמבפה/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

"מרגע שנודע כי קיליאן אמבפה יעזוב את פריז סן ז'רמן, הסיכויים שריאל מדריד תחתים אותו הם 99 אחוז", אמר טבאס, "אני לא יודע אם העסקה כבר נחתמה, אבל מדובר בחדשות גדולות עבור ריאל מדריד ועבור הכדורגל הספרדי כולו".

עוד אמר טבאס בריאיון שהעניק לעיתון הצרפתי "לאקיפ": "אמבפה הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם, לדעתי השלושה הכי טובים הם אמבפה, ג'וד בלינגהאם וארלינג הולאנד - כך שבעונה הבאה שניים מהם יהיו בריאל מדריד. כמובן שצירוף של שחקן כמו אמבפה יסייע לכל הליגה, תמיד טוב שיש שחקנים גדולים בליגה. גם מאמנים גדולים כמו מוריניו וגווארדיולה עוזרים מאוד למצב, אבל הם עזבו וכך גם שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי ו'לה ליגה' בכל זאת מצליחה. הגעת אמבפה תעזור למנף את ההצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully