וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס מכבדת את מכבי תל אביב: "היא העפילה לכאן לפנינו"

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 20:15

המאמן הספרדי חוסה לואיס מנדיליבאר אמר לקראת המפגש הכפול: "לא טוב לנו שהמשחק הראשון בבית. נצטרך לשחק היטב". ינאקופולוס שעזב את הפועל פתח תקוה לאחרונה: "הכל עובר דרך זהבי, ההגנה שלה לא מהירה ומכבי חיפה טובה יותר"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

אולימפיאקוס חוותה שורה של מפלות מול קבוצות ישראליות לאורך השנים, והיא תקווה לתקן את הרושם הזה במפגש הכפול מול מכבי תל אביב בשמינית גמר הקונפרנס ליג. "אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב, הם עלו לשלב הזה לפנינו", אמר המאמן הספרדי חוסה לואיס מנדיליבאר.

מנדיליבאר הוסיף ואמר: "נצטרך להיות מאוד זהירים, כי המשחק הראשון בבית והשני בחוץ. עדיין יש לנו מקום לשיפור, ממשחק למשחק באירופה היריבות שלנו נהיות יותר ויותר קשות. כשדברים לא הולכים היטב כולם חושבים שהכל שחור, וכשמנצחים חלומות מתגשמים. צריך לקחת את זה צעד-צעד".

המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
עבר דבר או שניים בכדורגל האירופי. מנדיליבאר/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

על כך שהמשחק הראשון בהתמודדות יהיה ביוון אמר: "בתיאוריה זה רע, עדיף שהמשחק השני יהיה בבית כי הקהל שם לתמוך בך. נצטרך לשחק היטב בצמד המשחקים. עומס? מבחינתי זו לא בעיה".

מי שעוד דיבר על מכבי תל אביב ביוון היה השוער ניקוס ינאקופולוס, שחתם בהפועל פתח תקוה בסוף חודש ספטמבר ובחלון האחרון כבר נחתך ועזב: "במכבי תל אביב כולם עובדים בשביל ערן זהבי, הכל עובר דרכו. שחקן הכנף מילסון, דור פרץ ואושר דוידה גם כן שחקנים משמעותיים. למכבי תל אביב יש בעיה בהגנה, הבלמים שלה לא מהירים ואולימפיאקוס צריכה לנצל את זה. לדעתי מכבי חיפה משחקת כדורגל יותר טוב ממכבי תל אביב, אבל הן שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully